اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

انتقال پیام عاشورا به نسل آینده، انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: اگر پیام انقلاب امام حسین(ع) به نسل آینده رسانده شود اسلام و انقلاب را همچون گذشته بیمه کرده‎ایم و از هیچ قدرتی به جز خدای متعال هراس نداریم.

انتقال پیام عاشورا به نسل آینده، انقلاب را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: پس باید حسین زمان را خوب بشناسیم چرا که بی‎بصیرتی مردم موجب شد تا امام تنها بماند و شهید شود.

وی تصریح کرد: با وجودی که انقلاب ما امانت بیش از 300 هزار شهید است دشمن تلاش می‎کند ما را از انقلاب جدا کند و اعمال تحریم‎ها برای فشار بر ملت ایران است و دشمن ولایت را هدف گرفته است.

امام جمعه بردخون یادآور شد: دشمنان تلاش کردند در 14 قرن گذشته نام اسلام را محو کنند، اما ناکام ماندند و حضرت امام حسین (ع) در کربلا دانشگاهی ایجاد کرد که 72 دانشجو داشت و تا پای جان برای حفظ اسلام کوشیدند و اینک میلیون‎ها دانشجو در این دانشگاه معنوی تحصیل می‎کنند.

این مسئول افزود: سالار شهیدان تا ظهر عاشورا برای ارشاد قوم ستمگر از جان مایه گذاشت و از عصر عاشورا زینب قافله سالار کاروان هدایت و شهادت شد که هدفش عشق به شهادت و زیر بار ذلت نرفتن و اطاعت محض از ولایت و رهبری بود.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: برخی نتوانستند در این دانشگاه قبول شوند و رسوا شدند و افراد بی‎بصیرت که خود در رکاب پیامبر و امام علی برای اسلام جنگیده بودند، ولی شناختی از اسلام و فرزندان پیامبر(ص) نداشتند به جنگ امام آمدند، زیرا هدفشان رسیدن به پست و مقام بود البته حربه دشمن این بود که از افراد به ظاهر موجه بهره برد تا مردم را فریب دهند و در این پیکار باطل جذب کنند.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: در ماه محرم باید به وظیفه خود عمل کنیم و پیام عاشورا را به نسل جوان انتقال دهیم که اگر این پیام به نسل آینده‎ساز رسانده شود اسلام و انقلاب را همچون گذشته بیمه کرده‎ایم و از هیچ قدرتی به جز خدای متعال هراس نداریم.

وی متذکر شد: عزت و آزادگی ما مرهون انقلاب کربلا است، زیرا انقلاب ما ریشه در انقلاب کربلا دارد و این انقلاب مایه افتخار و باعث دوام و بقای انقلاب و نظام اسلامی ما شده پس همه مردم به ویژه نسل جوان پیام عاشورا را درک کنند و بدانند آنچه موجب شهادت امام و یارانش شد فاصله گرفتن از ولایت بود و اگر در این زمان نیز از ولی امر خود فاصله بگیرند انقلاب و نظام زیان می‎بیند.

رکنی‌حسینی متذکر شد: دانش‎آموزان مدیران فردای کشورند پس باید آنان را خوب بسازیم و اجازه ندهیم دیگران در تربیت و آموزش آنان دخالت کنند و آنها را به انحراف بکشانند هر چند برای تبلیغ اجناس و کالاها هزینه‌های زیادی می‎کنیم ولی برای انسان‎سازی تلاش زیادی نداریم.

امام جمعه بردخون خواستار نوشتن پیام شهدا در مدارس و مکان‎های عمومی شد.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول