اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

پیروی از ولایت فقیه سرمنشاء حل تمام مسائل کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: اطاعت و پیروی از ولایت فقیه باید سرمنشاء حل تمام مسائل در کشور باشد.

پیروی از ولایت فقیه سرمنشاء حل تمام مسائل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، سید سعدالله رئیس‌ساداتی اظهار داشت: کشوری که دفاع از حقوق مظلومان جهان، رسیدن به مرز خودکفایی و استقلال را با پیروی از مقام عظمای ولایت سرلوحه کار خود قرار داده هر روز توطئه‌ای علیه آن توسط کشورهای سلطه گر و زورگو انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط به وجود آمده از نظر اقتصادی مردم با برخی مشکلات روبه‌رو شد‌ه‌اند، افزود: مشکلات و موانع ایجاد شده از سوی دشمنان نتوانسته ذره‌ای از وفاداری مردم به نظام را کم کند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای رسیدن به قله‌های رشد و ترقی علمی و دفاعی، نیاز است از امروز با دوراندیشی و آموزش در تمامی زمینه‌ها مراقبت‌های لازم را انجام دهیم.

فرماندار کوثر گفت: ملت ایران در به ثمر رسیدن انقلاب و کوتاه کردن دست استکبار از میهن، خون‌های زیادی را نثار کرده که نسل امروز و فردای جامعه باید قدرشناس این جانفشانی‌ها باشند و روحیه استکبارستیزی را در خود تقویت کنند.

رئیس‌ساداتی گفت: اتحاد و همدلی مسئولان ارشد نظام ‌تاثیر بسزایی در امید مردم به آینده و حل مشکلات آنها دارد.

وی، رمز پیروزی را حفظ وحدت و همدلی همراه با معرفت و بصیرت دانست و اذعان داشت: تا زمانی که بصیرت و آگاهی خود را حفظ کنیم دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی عاجز هستند.

فرماندار کوثر در پایان سخنان خود متذکر شد: مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی در این شرایط به وجود آمده باید امیدواری به آینده را در بین آحاد مردم حفظ و تقویت کنند.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول