اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

ولایت ‌فقیه در امتداد حرکت غدیر و قربان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه ولایت فقیه رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی و عامل موفقیت در همه زمینه‌ها محسوب می‌شود، گفت: ولایت فقیه در امتداد حرکت غدیر و قربان است.

ولایت ‌فقیه در امتداد حرکت غدیر و قربان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌صالح موسوی‌اعظم صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عید قربان عید رهایی از تعلقات دنیوی و هوای نفس بوده و از بزرگترین اعیاد مسلمانان است.

موسوی‌اعظم ابراز داشت: مسلمانان باید موضوعات اخلاقی را در همه شئون زندگی خود اجرا کرده و این تنها نباید مختص برخی روزها و مناسبت‌ها همچون قربان و عید غدیرخم و یا عید فطر باشد.

وی تصریح کرد: دشمنی استکبار و غربی‌ها علیه کشور و ملت ایران هرگز تمام نمی‌شود و به تازگی تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی خود را به طور فزاینده‌ای افزایش داده‌اند.

موسوی‌اعظم افزود: امام عصر در همه شرایط شیعیان خود در جهان به ویژه ملت ایران را مورد حمایت قرار می‌دهد.

خطیب موقت جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در مورد اهمیت ولایت فقیه همین نکته بس که ادامه ولایت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است و امروز هر چه در جهان داریم و همه افتخارات را مدیون اصل ولایت ‌فقیه هستیم.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول