اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

تبعیت از ولایت فقیه نظام را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: تبعیت سران قوا، مسئولان و مردم از ولایت مطلقه فقیه نظام را بیمه می‌کند.

تبعیت از ولایت فقیه نظام را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان این شهرستان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری خطاب به سران قوا، اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب سران قوا، مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه بیانات رهبری هشداری جدی برای سران قوا بود، افزود: مسئولان مراقب باشند با مسائل جزئی زمینه استفاده تبلیغاتی دشمن، جنجال و هیاهو آنها را فراهم نکنند.

استاد دانشگاه‌های گیلان درباره هشدار مقام معظم رهبری به مسئولان مبنی بر پرهیز از تنش‌آفرینی در کشور گفت: اختلافات جزئی در انتخاب روش‌ها طبیعی است اما مسئولان نباید این اختلافات را به سطح جامعه بکشانند.

وی تصریح کرد: اتمام حجت مقام معظم رهبری جایی برای بهانه باقی نگذاشت و سران قوا نیز دعوت ایشان را لبیک گفتند.

علیزاده با تاکید بر اینکه سران قوا در عمل نیز باید ثابت کنند که توصیه ولی امر مسلمین که حرف تمام مردم ایران اسلامی است را اجرایی می‌کنند، اذعان کرد: سران قوا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنند تا هیچ شائبه‌ای در مسیر تحقق خواسته‌های معظم‌له وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری شاخصه مردم ایران اسلامی است بیان کرد: مسئولان باید خود را با مردم همراه کنند و مسیر خدمتگزاری همچنان صادق باشند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با قدردانی از اعلام برائت سران قوا، افزود: سران قوا بلافاصله از این عمل ابراز برائت کردند تا هرگونه شائبه‌ای در اذهان مردم پاک شود و تبعیت بی‌چون و چرا از رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای را به صراحت اعلام کردند.

وی ادامه داد: مسئولان باید از عمل خود اظهار پشیمانی کرده و به درگاه خدا توبه و از رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای عذر خواهی کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه مسئولان اختلافات کاری را با ساز و کارهای موجود قانونی حل و فصل کنند، تصریح کرد: مسئولان متعهد شوند که از تفرقه و ایجاد اختلاف در بین مردم به صورت جدی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: سران قوا و مسئولان نظام باید متعهدانه تلاش کنند تا وحدت و انسجام را در تمام سطوح حول محور ولایت به وجود آورند و در شرایط حساس فعلی تمام عزم و توان خود را برای مقابله با سوء‌استفاده استکبار جهانی و دنباله‌های آنها در داخل به‌کار گیرد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان وحدت و یکپارچگی را رمز عبور از تحربم‌ها دانست و متذکر شد: سران قوا با همدلی و وحدت بین قوای سه‌گانه برای عبور از پیچ تند و خطرناک تاریخی تلاش کرده و تمام توان خود را برای حل مشکلات فعلی کشور و مقابله با توطئه دشمنان به‌کار ‌گیرند و از مسایل حاشیه‌ای، فرعی و جزئی به شدت پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان مراقب افراد نفوذی و استحاله شده اطراف خود باشند که مامور به ایجاد اختلاف و تفرقه هستند و انقلاب در طول سال‌های گذشته از این زاویه بیشترین ضربه را خورده است.

علیزاده با اشاره به انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: مردم و خواص در انتخابات سال 92 نقش‌آفرینی می‌کنند و ملت ایران پس از 33 سال به لحاظ بصیرت و سیاسی به جایگاه خوبی رسیده ‌است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول