اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان مرکزی:

پیام غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان مرکزی تبعیت از ولایت فقیه را مهم‌ترین پیام عید غدیر در عصر کنونی دانست و گفت: پیام غدیر پیام دین و خلاصه مکتب اسلام است.

پیام غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: واقعه غدیر درس‌های زیادی دارد که تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین پیام این واقعه است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مفهوم غدیر را به تمام دنیا بشناسانیم و هر چه می‌توانیم این پیام را تبلیغ کنیم، افزود: در دوران کنونی این نیاز بیشتر احساس می‌شود چرا که اگر کسی غدیر را بفهمد تمام دین اسلام را فهمیده است.

ذوالفقاری بر لزوم انتقال پیام خطبه غدیر و تبیین آن به نسل جدید تاکید کرد و ادامه داد: آشنایی جوانان با واقعه غدیر در شرایط حساس امروز کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که در این زمینه مسئولان نقش بسیار مؤثری را بر عهده دارند.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان مرکزی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در تلاش است مردم را از ولایت جدا سازد، توجه به پیام غدیر می‌تواند توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

ذوالفقاری روحیه استکبارستیزی ملت ایران در تاریخ مبارزات حق‌طلبانه با استعمارگران را از واقعه غدیر خم دانست و بیان کرد: سرنوشت مسلمانان و مؤمنان به وسیله خداوند در عید غدیر تعیین شد؛ غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت، ابلاغ پیام الهی و اتمام حجت الهی بر مؤمنان است.

وی افزایش تحریم‌ها و فشار بر مردم را از ترفندهای دشمنان برای جدایی بین مردم و ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: دشمن باید بداند با افزایش فشارها نه تنها به اهداف خود نخواهد رسید، بلکه موجب وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و ولایت فقیه خواهد شد و این واقعیتی است که تاکنون بارها و بارها به اثبات رسیده است.

وی استمرار ولایت و امامت را از پیام‌های روز غدیر دانست و گفت: امامت و ولایت ادامه راه نبوت است و جوانان ما باید از برنامه‌های دهه امامت و ولایت بهره لازم و کافی را ببرند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول