اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

منصب و جایگاه ولایت فقیه نشأت گرفته از فرهنگ غدیر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مدیریت مقام معظم رهبری غدیری و وحدت‎آفرین است گفت: منصب و جایگاه ولایت فقیه نشأت گرفته از فرهنگ غدیر است.

منصب و جایگاه ولایت فقیه نشأت گرفته از فرهنگ غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در دوره آموزشی صراط یک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در گرگان با اشاره به آیات الهی قرآن کریم اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی در کلام‎الله مجید فرموده است تنها یک راه مستقیم وجود دارد و آن هم راه بندگی، اطاعت از خدا و هدایت است.

وی تصریح کرد:‌ داشتن چراغی که راه هدایت و سعادت انسان را برای پیمودن روشن و نورانی کند یک ضرورت است و امروز ولایت مطلقه فقیه همان چراغ روشنی است که راه هدایت را برای بندگان خداوند متعال نمایان می‎سازد.

منصب و جایگاه ولایت فقیه نشأت گرفته از فرهنگ غدیر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: منصب و جایگاه ولایت فقیه نشأت گرفته از فرهنگ غدیر است که نجات‎بخش حیات انسان بوده و وظیفه ما این است که به این اصل معتقد و ملتزم بوده و راهبری‎های آن را در همه موارد فصل ختام بدانیم.

جمشیدی با بیان اینکه مدیریت مقام معظم رهبری غدیری و وحدت‌آفرین است اذعان داشت: در سال‎های اخیر کشور حوادث و رویدادهای زیادی را تجربه کرده و پشت سر گذاشته که در این بین یک مدیریت هوشمندانه و مدبرانه در رأس نظام اسلامی با نگاه آینده‌نگری و وحدت‎آفرینی، کشتی نظام را به سلامت از میان امواج این حوادث و رویدادها عبور داده است.

مشکل آمریکا با ایران اسلامی تنها برنامه هسته‎ای ما نیست

وی با اشاره به سخنان جرج فریدمن مسئول مؤسسه راهبردی استراتفور آمریکا گفت: این اعتراف خود آنهاست که مشکلشان با ایران اسلامی تنها برنامه هسته‎ای ما نیست بلکه ایران نشان داده نه تنها بدون رابطه با آمریکا بلکه در حال ستیز و درگیری با آمریکا توانسته خود را به عنوان قدرت اول منطقه در هر دو عرصه نظامی و تکنولوژیکی مطرح کند و این تصویر از ایران است که امروز آن را به الگویی جهانی تبدیل کرده و تحولات منطقه را رقم می‎زند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد : از این رو دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ما نمایان می‎شود و آنها به دنبال دو تغییر عمده در ایران اسلامی هستند که شامل تغییر رفتار در مردم با ابزار جنگ نرم و به تبع آن تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی می‎شود.

جمشیدی افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار منافع خود را به نام قوانین بین‎المللی و سخنان غیرقانونی خود را به نام جامعه جهانی بر ملت‎ها تحمیل می‎کنند و جان انسان‎ها در اروپا و آمریکا گران و در سایر نقاط دنیا به ویژه در خاورمیانه ارزان قیمت‎گذاری می‎شود.

وی بیان داشت: امروز شورای امنیت سازمان ملل دارای ساختار و ساز و کار غیرمنطقی و ناعادلانه‎ای است و کاملا در اختیار استکبار جهانی و شیوه دیکتاتوری منسوخ و آشکار آنهاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: آنچه که در افغانستان، عراق، لبنان، غزه و سوریه رخ داده و در حال وقوع است تنها بخش کوچکی از جنایات بی‎شمار و نقض آشکار حقوق انسان‎ها توسط آمریکا و وابستگان به آنها است که خود را مدافعان دروغین حقوق بشر نام گذاشته‎اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: ما در میانه راه هستیم و باید به سوی مقصد پیشرفت و تمدن اسلامی حرکت کنیم و امت اسلامی را شکل دهیم که در این راه باید با تبعیت بی‎چون چرا از ولایت فقیه به عنوان چراغ راه هدایت در راه سعادت و تعالی نظام اسلامی گام برداریم تا زمانی که انتظارها به پایان برسد و این امانت گرانبها را به صاحب اصلی‎اش حضرت ولیعصر (عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول