اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

تبعیت از ولایت فقیه کلید مقابله با دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: ایمان به خداوند و تبعیت محض از ولایت فقیه دو کلید طلایی برای مقابله با دشمنان است.

تبعیت از ولایت فقیه کلید مقابله با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ادارات این شهرستان در حضور مسئولان شهرستان البرز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان البرز برای برپایی این جلسه و تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: افتخار ما این است که ولایت امیرالمؤمنین علی‌بن ابی طالب (ع) در جامعه شیعیان جاری است.

وی با اشاره به افتخارات فراوان ایران در جهان عنوان کرد: ایران اسلامی به عنوان الگو در جنبش‌ها و بیداری‌های اسلامی کشورهای جهان نقش داشته که آن هم به برکت وجود مقام معظم رهبری رخ داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اذعان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با راهکارهای گوناگون توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود را در کشور پیاده کرده‌اند ولی به واسطه وجود ولایت هیچ کاری از پیش نبرده‌اند.

طاهرخانی ایمان به خداوند و تبعیت محض از ولایت فقیه را دو کلید طلایی برای مقابله با دشمنان دانست و ادامه داد: ملت ایران با داشتن ایمان راسخ و حمایت و تبعیت محض از ولایت فقیه توانستند در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان ایستادگی کنند و همچنان با ولایت‌پذیری خویش موفق به مقابله با استکبار جهانی شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه تشکیل این جلسه و برگزاری مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی الوند اظهار کرد: استاندار قزوین به پاس 6 سال خدمت و تلاش عبدالله موسوی در سمت بخشدار الوند، ایشان را به عنوان فرماندار آوج منصوب کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین محمدتقی صفری بخشدار جدید الوند را یک نیروی لایق و ولایت‌مدار معرفی و تصریح کرد: ایشان نیز از سوی وزیر کشور به سمت بخشداری الوند منصوب شده‌اند.

ابوالفضل طاهرخانی مسئولیت را یک توفیق الهی برشمرد و تأکید کرد: خوشا به حال کسانی که از این فرصت به بهترین نحو بهره جسته و ره توشه‌ای برای آخرت خویش فراهم می‌آورند.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان البرز ابراز کرد: تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و همکاری مسئولان شهرستان در کنار راهنمایی‌های مفید حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند در راستای حل مشکلات چاره‌ساز است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در خصوص گرانی‌های اخیر در جامعه خاطرنشان کرد: افزایش قیمت‌ها در بازار که ناشی از توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های آنان است، نتوانسته مردم صبور ایران را از ولایت و نظام دل‌زده کند.

طاهرخانی تأکید کرد: باید در جلسات استانی، معضلات و مشکلات اقتصادی جامعه را به طور ویژه بررسی کرد تا توسط همین فرصت بتوانیم علاوه بر کسب رضای الهی، رضایت مردم را نیز جلب کنیم زیرا در این جلسات که همه مسئولان حضور دارند، بهتر می‌توان کمبودها و مشکلات را واکاوی کرد.

وی با تأکید بر تحلیل و بررسی در حوزه برنامه‌ریزی ادامه داد: در حوزه برنامه‌ریزی باید با تحلیل و بررسی صحیح و علمی، مشکلات اقتصادی همچون اشتغال جوانان و مشکلات صنایع را برطرف کرد.

طاهرخانی در پایان در خصوص اوقافی بودن برخی مناطق شهرستان البرز بیان کرد: با تشکیل جلساتی در خصوص اوقافی بودن برخی مناطق شهرستان البرز به نتایج خوبی رسیده‌ایم که در دو تا سه هفته آتی بررسی‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول