اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین:

بسیج دانش‌آموزی همواره پشتیبان ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: بسیج دانش‌آموزی همواره مانند دیگر اقشار بسیج پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های نظام است.

بسیج دانش‌آموزی همواره پشتیبان ولایت فقیه است

محمدعلی ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: فلسفه اصلی تشکیل بسیج دفاع و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در بسیج دانش‌آموزی نیز این مهم مورد توجه است.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف در بسیج بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقشار بسیج، قشر دانش‌آموزی است که همواره نقش مهمی در حفظ و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بسیج دانش‌آموزی در رشد و تعالی کشور اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی امسال مصادف با دهه ولایت است و ما این تقارن خجسته را به فال نیک می‌گیریم و همواره تلاش می‌کنیم قشر بسیج دانش‌آموزی در کنار سایر اقشار بسیج پاسدار حریم ولایت باشد.

وی در ادامه از شجره طیبه صالحین به عنوان محوری‌ترین برنامه بسیج دانش‌آموزی یاد کرد و افزود: یکی از رویکردهای اصلی بسیج، تشکیل حلقه‌های شجره طیبه صالحین و افزایش بصیرت، آگاهی و معنویت بسیج در کنار حفظ و افزایش آمادگی نظامی در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان است.

وی با اشاره به حضور با نشاط بسیجیان در حلقه‌های شجره طیبه صالیحن افزود: حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های شجره طیبه صالحین ضمن ایجاد دوستی بیشتر میان آنها سبب پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنها در زمینه‌های مختلف می‌شود.

وی در خصوص شهدای شاخص امسال بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: همواره باید سعی کنیم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، حسین فهمیده یکی از اسطوره‌های بسیج است و با توجه به 36 هزار شهید بسیج دانش‌آموزی همواره سعی کرده‌ایم در کنار این شهید بزرگوار، دو شهید دیگر را عنوان و شخصیت برجسته این شهدا را به این قشر از بسیج معرفی کنیم.

وی در پایان از شهید ناهید فاتحی کرجو و شهید بهنام محمدی به عنوان شهدای شاخص امسال بسیج دانش‌آموزی یاد کرد و افزود: باید همواره یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و سعی کنیم شهدا را برای نسل‌های آینده معرفی کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول