اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناباد:

تبیین جایگاه ولایت فقیه از وظایف هیئت رزمندگان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: ولایت‌فقیه عامل ثبات جامعه اسلامی است و یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های رزمندگان اسلام، تبیین جایگاه ولایت فقیه در میان جوانان است.

تبیین جایگاه ولایت فقیه از وظایف هیئت رزمندگان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر هیئت رزمندگان اسلام گناباد که با حضور جمعی از مسئولان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گناباد در مسجد غضنفری شهرستان گناباد برگزار شد، اظهار کرد: هیئت رزمندگان اسلام نیروی محرکه و تحریک‌کننده‌ای برای جوانانی است که از مجالس مذهبی دور هستند و این هیئت قابلیت فراهم‌سازی این قشر را برای حضور در این مراسمات دارد.

وی افزود: یکی از راه‌های جلوگیری از گسست نسل‌ها، برگزاری جلسات باشکوه با حضور مداح و سخنران کشوری و مطرح شده داخل کشور است.

وی ادامه داد: در این راه نقش هیئت رزمندگان اسلام نقشی بی‌بدیل بوده و تاکنون در گناباد هم سهم بسیار مهمی را در این عرصه داشته است.

صادقی تصریح کرد: جوانان در این مراسم‌ها هویت خود را پیدا می‌کنند و احساس غرور از گذشته پرافتخارشان به دست می‌آورند.

امام جمعه گناباد خاطرنشان کرد: شاید جوانان در جلسات مشابهی از این گونه مراسم‌ها حضور پیدا نکنند اما با دیدن اشخاصی که برایشان اهمیت دارند به این مراسم آمده و در همان جا سبب تغییر و تحولات نفسانی و معنوی شوند.

صادقی با اشاره به اینکه بشر تحت تاثیر، تغییر حالت می‌دهد افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های هیئت رزمندگان اسلام پیوند و اتصال با ولایت فقیه است، چون اگر ولایت نباشد هیچ چیز نیست و هیئت‌های رزمندگان اسلام موظف است جایگاه ولایت فقیه را در جامعه تبیین کند.

وی با اشاره به نقش ولایت در جامعه گفت: اگر در کشوری ولایت نباشد شاید در کوتاه مدت به پیروزی رسند ولی در دراز مدت دوباره همان حکومت استکباری و طاغوت سر کار می‌آید.

امام جمعه گناباد تلاش‌های اعضای هیئت را در افتتاح دفتر جدید قابل تقدیر دانست و افزود: هیئت رزمندگان اسلام گناباد می‌تواند در جمع کردن رزمندگان بسیجی نقش مهمی را ایفا کند و در این مسیر می‌تواند گام‌های مهم و اساسی بردارد.

دبیر اجرایی هیئت رزمندگان گناباد نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: قرار است در وب سایت www.herzgonabad.com اطلاعات کامل مداحان شهرستان گناباد قرار داده شود و همچنین تصاویر رزمندگان گناباد نیز بر روی این وب‌سایت اینترنتی قرار گیرد.

عباس غلامیان افزود: علاوه بر انتشار اخبار فرهنگی و مذهبی در این وب‌سایت، طی فراخوانی از رزمندگان گنابادی، تمام عکس‌های این افراد بر روی وب‌سایت قرار گرفته و در پایانِ جمع‌آوری تصاویر و اطلاعات، ضمن برپایی نمایشگاه یادگاران ماندگار در شهرستان به صورت کتابچه‌ای به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور شناسایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و قرار گرفتن آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی این هیئت از طریق سامانه پیام کوتاه، از همشهریان گنابادی خواسته است تا کسانی که حداقل 30 روز در جبهه حضور داشته‌اند را به شماره 30007563 اطلاع دهد و نام و نام خانوادگی خود را به این شماره ارسال کنند که این نیز همزمان با رونمایی از وب سایت هیئت کلیک زده می‌شود.

غلامیان هدف از این کار را جمع‌آوری و ساماندهی رزمندگان گنابادی در مناسبت‌های مختلف دانست.

انتهای پیام/10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول