اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است و تبلیغ و تبیین این امر مهم ضروری است.

توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی ستاد غدیر شهرستان دشتستان اظهار داشت: عید غدیر خم یک عید مهم و ارزشمند است و باید نسبت به تبیین ابعاد ارزشمند این روز بزرگ اهتمام ورزیم.

وی افزود: محور همه حرکت‌های انقلاب اسلامی، الهام گرفته از مبانی بزرگ ولایت مطلقه است و محور آن نیز بر امامت و ولایت استوار است.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: توسعه فرهنگی در همه ابعاد با محوریت امامت و ولایت فقیه است و تبلیغ و تبیین این امر مهم ضروری است.

خسروی از بخشداران خواست که به شکل جدی و با برنامه‌ریزی شایسته برای مشارکت گسترده مردم و باشکوه برگزار شدن آیین‌های غدیر تلاش کنند.

وی بیان کرد: امروز دشمن با بهره گرفتن از هزینه بسیار زیاد برای کمرنگ کردن مبانی اسلام تلاش می‌کند و باید با تلاش در حوزه فرهنگی و با گسترش فرهنگ ارزشی در برابر دشمنان بایستیم.

فرماندار دشتستان گفت: برنامه‌های بسیار متنوع و ارزشمندی برای دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان تدارک دیده‌ایم که به تدریج در حال برگزاری است و امیدوار هستیم شاهد افزایش سطح کیفی برنامه‌ها باشیم.

این مسئول اذعان داشت: امسال اعتبارات خوبی برای حوزه فرهنگی و دینی در شهرستان تخصیص داده شده و انتظار داریم مسئولان فرهنگی و متولیان امر استفاده بهینه را از این موقعیت ببرند.

خسروی متذکر شد: حمایت از برنامه‌های فرهنگی و دینی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و به ویژه در امر کیفی‌سازی برنامه‌ها تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول