اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه امام حسین(ع):

اطاعت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه امام حسین(ع) گفت: اطاعت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب اسلامی و صدور آن به سایر نقاط جهان است.

اطاعت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی صفاری ظهر امروز در نخستین یادواره استانی 70 شهید عملیات غرورآفرین سوسنگرد که با حضور جمع قابل توجهی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی در تالار اجتماعات خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت و آگاهی بالا به عنوان ویژگی‏های ممتاز شهدا همواره باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود درس عزت، پایداری و مقاومت به ما دادند، تصریح کرد: شهدا با شهادتشان به ما آموختند که چگونه از نظام و میهن خود دفاع و دست بیگانگان را از کشور قطع کنیم.

فرمانده قرارگاه نور در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اطاعت از ولایت فقیه مهم‏ترین رمز موفقیت رزمندگان و شهدا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

صفاری از جنگ تحمیلی به عنوان جنگ حق علیه باطل یاد کرد و اظهار داشت: دشمن با بهره‏گیری و استفاده از تمام توان و تجهیزات نظامی خود به جنگ با ایران اسلامی آمد اما ملت ما نیز با داشتن سلاح ایمان و اطاعت از ولایت فقیه توانست مقابل تمام توطئه‏های دشمن پیروز شود.

رئیس دانشگاه امام حسین(ع) اضافه کرد: در عرصه جهاد، ایثار و شهادت همواره رقابت وجود داشت و شهدای اسلام از یکدیگر به شوق نوشیدن شربت شهادت سبقت می‏گرفتند.

وی افزود: شهادت برای شهدا افتخار بود و این افتخار بس عظیم نصیب هر فردی نمی‏شود و امروز باید قدر و افتخار شهادتی را که شهدا به آن دست پیدا کردند، بدانیم و به این افتخار و شهادت احترام بگذاریم.

صفاری با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند، به نقش و جایگاه شهید مصطفی چمران در عملیات غرورآفرین سوسنگرد اشاره کرد و گفت: نقش شهید چمران در عملیات سوسنگرد بسیار مهم و اساسی بود و این شهید دلاور در کنار رزمندگان به مقابله و مبارزه با دشمن پرداخت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول