اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کاشان:

ناامنی سوریه مولود پیوند سلفی صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، ناامنی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع سوریه به دست نیروهای تروریستی را محصول پیوند شوم صهیونیستی سلفی دانست.

ناامنی سوریه مولود پیوند سلفی صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی شنبه‌شب در همایش بلبلان مهاجر در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان با تأکید بر اهمیت نقش مداحان و ذاکران اهل بیت در مقابله با تهاجم فرهنگی و جلوگیری از نفوذ جریان‌های انحرافی در مراسم آئینی و مذهبی اظهار داشت: دشمنان اسلام به ویژه تشیع با تمام امکان و قدرت برای از بین بردن ارزش‌های دینی و اخلاقی و  همچنین نابود کردن بنیان‌های خانواده و انسانیت وارد میدان شده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه‌های به اصطلاح دینی توسط صهیونیست‌ها و سلفی‌ها خاطرنشان کرد: استفاده از افراد کم‌‌دانش و بی‌سواد در این شبکه‌ها به منظور شبهه‌افکنی در دین و به راه‌ انداختن جنگ‌های شیعه و سنی صورت می‌گیرد که همان هدف مطلوب صهیونیسم جهانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، کشتار زنان و کودکان سوری به دست نیروهای تروریستی را محصول پیوند شوم صهیونیزم سلفی دانست و تصریح کرد: قتل عام زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌دفاع و بر هم زدن امنیت و ثبات در این کشور مدافع مقاومت در منطقه، بخشی از خدمتی است که القاعده در این سال‌ها برای پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی انجام داده است.

وی تجمع‌های مذهبی را محل مناسبی برای بیان توطئه‌های دشمنان اسلام قلمداد و عنوان کرد: دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و مجالس اهل بیت به خصوص ذاکران و مداحان سعی ‌کنند با استفاده از منابع دینی و احادیث اذهان شرکت‌کنندگان در این تجمع‌های باشکوه مذهبی را نسبت به حوادث دنیای اسلام و جنگ اعتقادی که توسط آمریکا و همراهان منطقه‌ای آن شکل گرفته روشن کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیشتر بناهای تاریخی و اماکن مقدس در آستانه فرا رسیدن ماه محرم مرمت و بازسازی شده و کاشان آماده برپایی مراسم باشکوه عزای حسینی است، تأکید کرد: برای امسال هیچ محدودیتی برای حضور دسته‌های عزاداری در اماکن مقدس و بازار وجود ندارد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان میراث فرهنگی شهرستان استفاده از سیستم‌های صوتی و طبل در اماکن تاریخی به خصوص بازار تاریخی کاشان بوده که ما نیز این مسئله را به رؤسای هیئت‌ها تذکر داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم در صورت بروز هر حادثه در این اماکن مسئولیت آن بر عهده رؤسای هیئت‌ها است.

همایش بلبلان مهاجر شهرستان کاشان با هدف تجلیل از ذاکران اهل بیت که دار فانی را وداع گفته‌اند با حضور مداحان، روحانیون، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مردم به همت کانون مداحان و شاعران مذهبی این شهر در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول