اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

آمریکا و صهیونیست‌ها درصدد تحمیل جنگ به سوریه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها درصدد تحمیل جنگ به سوریه هستند.

آمریکا و صهیونیست‌ها درصدد تحمیل جنگ به سوریه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: بعد از شکست تروریست‌ها و پیروزی ملت سوریه جبهه غربی ضد سوریه به دنبال تحمیل جنگ به این کشور است.

وی بیان کرد: در این راستا دولت ترکیه در دام آمریکا و صهیونیست‌ها افتاده و به مجری اجرای طرح‌های آنها در منطقه تبدیل شده است.

ترابی اضافه کرد: ترکیه امروز کاملا به خدمت صهیونیست‌ها درآمده و به تضعیف مقاومت حزب‌الله لبنان کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: مجموعه تحولات منطقه هیچ شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد که تحمیل جنگ به سوریه از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها است و ترکیه مأمور آن است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: آنان با کشاندن پای ترکیه به جنگ اهداف خائنانه‌ای را دنبال می‌کنند که به جان هم انداختن مسلمانان از توطئه‌های دشمنان غربی است.

وی یادآور شد: هدف دیگر آنان از راه‌ انداختن جنگ در منطقه تخریب اقتصاد ترکیه به عنوان یک کشور مسلمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان اخیر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام افزود: این اقدام ضد بشری آنان با تجمعات و اعتراضات مختلفی از سوی مسلمانان همراه شد تا آنان را از عمل زشت‌شان پشیمان کند.

خطیب جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: آنچه که مهم و ضروری است این است که نباید اعتراض مسلمان‌ها متوقف شود زیرا دشمنان می‌خواهند حساسیت مسلمانان را نسبت به مقدسات دینی بیازمایند.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، نمازگزاران بروجردی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام از مصلای نماز جمعه بروجرد تا میدان صفا با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و همچنین شعار «لبیک یا رسول‌الله» راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول