اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

انفجارهای لبنان برای جلوگیری از طرح آتش‌بس در سوریه است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی انفجارهای اخیر لبنان را اقدامی برای جلوگیری از طرح آتش‌بس در سوریه دانست.

انفجارهای لبنان برای جلوگیری از طرح آتش‌بس در سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به حادثه تروریستی لبنان گفت: یکی از اهداف انفجار در لبنان می‌تواند جلوگیری از طرح آتش‌بس در سوریه باشد، چرا که بدون هیچ تحقیقی، عامل انفجار را بشار اسد دانسته و قصد دارند نقش انفجار لبنان در سوریه را گسترش دهند.

وی درباره پیشنهاد آتش‌بس در سوریه تا عید قربان از سوی اخضر ابراهیمی ادامه داد: بروز هرگونه آتش‌بس در سوریه منوط به توافق طرفین بوده و درست است که مساعدت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می‌تواند این نقش را تا حد زیادی از بین ببرد، اما این مهم مشروط به تحولاتی است که در خود سوریه رخ می‌دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: پیشنهاد ابراهیمی طرح خوبی است اما موضع معارضین سوریه این پیشنهاد را ضعیف خواهد کرد و از سوی دیگر نیز انفجار اخیر لبنان و کشته شدن رئیس بخش اطلاعات نیروهای امنیت لبنان نیز در این معادله مؤثر است.

مقدسی با بیان اینکه دشمن با شدت بخشیدن به موضوع تحریم‌ها آخرین تیر را نیز که در چله داشت رها کرده است اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در طی این سی و اندی سال از عمر انقلاب اسلامی، جنگ نظامی را به ما تحمیل کردند، اما ناکام ماندند.

وی ادامه داد: از جنگ فرهنگی تمام عیاری که سازماندهی و اجرا کردند، فتنه 88 نیز از دل آن بیرون آمد، اما باز هم به اهداف خود دست پیدا نکردند،‌ با ناکامی در فتنه 88،‌ جنگ اقتصادی را با تحریم نفتی، تحریم بانکی، تحریم شبکه حمل و نقل و همچنین مجموعه‌ای از اقداماتی که درآمدهای ارزی ما را کاهش دهد، شدت بخشیدند تا نگذارند که ملت ایران به زندگی و فعالیت عادی خودش ادامه دهد.

مقدسی در ادامه گفت: قطعا رهبر انقلاب در آستانه هر اقدام و حرکت مهمی هشدارهای لازم را می‌دهند و آنچه به اعتلا و اقتدار نظام کمک کند توسط معظم‌له بیان می‌شود، به همین دلیل ایشان در استان خراسان شمالی بر سلامت انتخابات و حضور چشمگیر مردم در عرصه انتخابات تاکید کردند.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که صحنه انتخابات در ایران صحنه رقابت بین دو نگاه بشود؛ نگاهی که تاکید بر ایستادگی دارد و نگاهی که به دنبال یک نوع کنار آمدن، سازش و کوتاه آمدن است؛ بر این اساس باید ماه‌های آینده و انتخابات 92 را به صحنه رویارویی جدی بین نظام اسلامی با دشمنان خودش توصیف کرد، چه دشمنان شناخته شده بیرونی که به شکل شبانه‌روزی در حال سرمایه گذاری ‌علیه نظام هستند و چه جریان‌هایی در داخل که از مسیر اصلی که مسیر ولایت است فاصله گرفته‌اند.

نادر مقدسی با تاکید بر وحدت سران قوا و تمکین منویات مقام معظم رهبری گفت: امروز و در فضای کنونی حرکت به سمت وحدت و جلوگیری از تفرقه به نفع کشور است و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری در صحبت‌هایشان به آن تاکید کردند زیرا در حال حاضر تمامی تلاش دشمنان انقلاب این است که کشورمان را از داخل با معضل مواجه کنند اما طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، قوای مجریه، قضاییه و مقننه باید با حفظ استقلال و وحدت و همدلی کارهای خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول