اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شهرستان کرج:

غربی‌ها در سوریه به دنبال منافع مردم نیستند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: هدف غربی‌ها در سوریه تامین منافع مردم این کشور نیست و آنها به دنبال ایجاد جنگ‌های قومی و خونین در ممالک اسلامی هستند.

غربی‌ها در سوریه به دنبال منافع مردم نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری در مصلای بزرگ کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل روز جهان اسلام و درگیری‌های سوریه اشاره کرد و گفت:‌ طی ماه‌های اخیر در این کشور مسلمان رخدادهایی به وقوع پیوسته که عامل و ریشه اصلی آنها توطئه‌ دشمنان خارجی سوریه است.

وی تصریح کرد: غربی‌ها با همراهی برخی کشورهایی مانند عربستان و قطر که حکومت پادشاهی موروثی دارند، به دنبال سرنگونی دولت و حاکمیت سوریه هستند،‌ اما در این میان تنها به منافع خود فکر می‌کنند و منافع و آسایش مردم سوریه برای آنها اهمیتی ندارند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: غربی‌ها و دشمنان خارجی سوریه به دنبال خون‌ریزی بیشتر و ناآرامی این کشور هستند و برای تحقق این هدف شوم خود، بیشترین سلاح را به تروریست‌ها داده و نیروهای خارجی را به داخل خاک این کشور وارد کرده‌اند.

کازرونی تاکید کرد: مسائل سوریه باید توسط مردم و مسئولان این کشور و با مراجعه به آرای همه مردم حل شود و کشورهای خارجی نمی‌توانند کمک به رفع مشکلات داخلی سوریه کنند.

وی بیان داشت: در این میان جمهوری اسلامی ایران نیز حامی حق و عدالت است و ما معتقدیم که کشته شدن یک انسان و ریختن خون افراد به هیچ عنوان راه حل نهایی برای رفع مشکلات سوریه نیست.

کازرونی در پایان گفت: مسائل داخلی سوریه باید توسط مردم این کشور برطرف شود و اگر کشورهای غربی به دخالت خود ادامه دهند، وضع داخلی سوریه بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول