اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

پیشانی مقاومت ایران، سوریه و لبنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با تشریح دو جبهه مقاومت و استکبار در جهان امروز گفت: پیشانی استکبار کشورهایی مثل آمریکا و اسراییل و انگلیس و پیشانی مقاومت ایران، سوریه و لبنان هستند.

پیشانی مقاومت ایران، سوریه و لبنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش راهپیمایی اعتراض به اهانت به پیامبر اکرم (ص) با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین،حجت‌الاسلام جعفر محسن زاده، روسای ادارات و نهادهای شهرستان، فرهنگیان، جمع پرشوری از مردم خداجو این خطه در شهر خون و قیام، ورامین قهرمان از مسجد جامع به سوی گلزار شهدای سید فتح‌الله صورت گرفت، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی در حمایت از حریم نبوی و نیز اعلام بیزاری از استکبار جهانی حرکت اخیر برخی وابستگان به صهیونیسم بین‌الملل را در اهانت به پیامبر اکرم (ص) محکوم و این حرکت را مخالف آزادی اندیشه اعلام کردند.

محسن منصوری طی سخنانی در پایان این راهپیمایی گفت: روزهایی را پشت سر می‌گذاریم که شاهد اتفاقات تلخی در تاریخ بشریت هستیم، اهانت به ساحت مقدس و منور  رسول الله (ص) حقیقتا ذائقه همه مسلمانان و مومنان و آزادی‌خواهان بشریت را تلخ کرد.

فرماندار شهرستان ورامین با تشریح دو جبهه مقاومت و استکبار در جهان امروز اظهار داشت: امروز دنیا به دو جبهه مقاومت و استکبار تقسیم شده است، پیشانی استکبار کشورهایی مثل امریکا و اسراییل و انگلیس و پیشانی مقاومت ایران، سوریه و لبنان هستند که سعی دارند جهان را برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و تشکیل دولت کریمه ایشان آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی تمام ظرفیت خود را برای ضربه زدن به جبهه مقاومت به‌کار گرفته است اما مانند فردی است که در حال غرق شدن دست و پا می‌زند و نمی‌داند این دست و پا زدن زمان مرگ وی را نزدیک تر می‌کند، مردم ما خیلی صبور هستند و از بسیاری کاستی‌ها می‌گذرند اما در مورد توهین به مقدسات خود با کسی شوخی ندارند، تظاهرات در شهرهای کشور ما و دیگر نقاط جهان در اعتراض به این رفتار توهین‌آمیز نشان از نفوذ گفتمان دینی و انقلابی دارد، مردم از عمق جان جریان اسلامی را پذیرفته‌اند.

التهابات بازار ارز نتیجه سرمایه‌گذاری مستقیم اسرائیل بوده است

منصوری عنوان کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در همه دنیا به چشم می‌خورد، به فضل خدا خواهیم دید همین راهپیمایی‌ها موجب نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد شد، آمریکا و اسرائیل از هیچ کوششی در ضربه زدن به اسلام و مسلمانان دریغ نکردند، از ابتدای انقلاب تا به امروز به کشور ما آسیب رساندند، در همین جریان ارزی اخیر و التهاب بازار ارز منابع دقیق اطلاعاتی بیان کردند که ریشه در سرمایه گذاری مستقیم اسرائیل در این عرصه دارد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی با عزت و عظمت در حال حرکت است و صدای شکستن استخوان‌های استکبار از زیر گام‌های استوار مسلمانان خشمگین جهان به گوش می‌رسد و به زودی زود شاهد نابودی جریان کفر و استکبار خواهیم بود.

گفتنی است؛ این اجتماع اعتراض‌آمیز به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول