اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

استکبار جهانی نقشه‌های شومی برای منطقه و سوریه در سر دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی نقشه‌های شومی برای کشورهای اسلامی منطقه و به ویژه سوریه در سر دارد.

استکبار جهانی نقشه‌های شومی برای منطقه و سوریه در سر دارد

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به شرایط کشور مسلمان سوریه گفت: وضعیت قومی و بافت جامعه سوریه از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است، اما با تمام این شرایط جنگ راه حل رفع اختلاف برای هیچ کشوری نبوده و نخواهد بود.

وی افزود: در سوریه نیز اگر کشورهای فرامنطقه‌ای به ویژه استکبار جهانی دخالت نمی‌کردند، کار این کشور به درگیری‌های مسلحانه نمی‌کشید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت تصریح کرد: غربی‌ها و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فرار از واقعیت‌های جهان امروز و روند بیداری اسلامی نقشه‌های شومی برای ممالک مسلمان و کشورهای منطقه در سر دارند که نمونه‌هایی از آن را در سوریه شاهد هستیم.

* غربی‌ها مخالفان سوریه را مسلح کرده‌اند

افتخاری ادامه داد: به عنوان نمونه ارسال سلاح به سوریه و مسلح کردن مخالفان دولت این کشور یکی از اقداماتی شومی است که غربی‌ها برای برهم زدن آرامش و ثبات منطقه و کشورهای اسلامی انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: در این شرایط همدلی و وحدت امت اسلامی تنها راه برون رفت از بحران‌های فعلی به ویژه در سوریه است و مردم و حاکمیت این کشور باید شرایط را درک کنند.

* مردم سوریه به پیشنهادهای دلسوزانه دوستان واقعی توجه کنند

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال رخدادهای سوریه گفت: ممالک اسلامی باید دوستان واقعی را از کسانی که تنها ادعای دوستی می‌کنند تشخیص دهند.

وی گفت: راه حل دوستان واقعی سوریه از جمله جمهوری اسلامی ایران، پرهیز از درگیری و جنگ و مذاکره و گفت‌وگو در داخل سوریه و در نهایت تصمیم‌گیری مردم سوریه برای تعیین سرنوشت خویش است.

این مسئول عنوان کرد: در شرایطی که غربی‌ها برای تداوم آشفتگی‌ها در سوریه هر روز یک بحران جدید ایجاد می‌کنند، مردم این کشور باید به راهنمایی‌های دلسوزانه دوستان واقعی خود مبنی بر پرهیز از هرگونه جنگ و درگیری توجه کرده و از راهکارهای دیگری برای رفع اختلافات خود استفاده کنند.

افتخاری در پایان اذعان داشت: البته در داخل سوریه بدخواهانی نیز وجود دارند، اما اکثریت مردم این کشور باید پیش‌قدم شده و خودشان برای بازگرداندن آرامش به این کشور وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول