اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از کنفرانس «سوریه پل مقاومت»‌

آل‌بویه:‌ ایران و سوریه در کنار یکدیگر خط مقاومت را حفظ می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: این مرحله از شرایط سوریه نیز به خوبی طی خواهد شد و همواره مانند گذشته دولت و مردم ایران در کنار دولت و مردم سوریه خط مقاومت را حفظ خواهند کرد.

آل‌بویه:‌ ایران و سوریه در کنار یکدیگر خط مقاومت را حفظ می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالعلی آل‌بویه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در کنفرانس «سوریه پل مقاومت» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ایران انقلاب معنویت و اخلاق است که اخلاق‌مداری و انسانیت را در جهان نهادینه کرد.

وی افزود: انسان‌هایی که می‌خواهند سرنوشت‌شان را خودشان تعیین کنند و در مسیر استقلال و آزادی گام بردارند باید در این مسیر هزینه آن را نیز پرداخت کنند.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: راهبردهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در طول چند دهه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران توانسته خط حرکت مقاومت را در ایران و منطقه ترسیم کند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تصریح کرد: کشور سوریه همواره دوست، برادر و همراه ملت ایران بوده و این مهم در دفاع مقدس، مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای که سوریه به حمایت از جمهوری اسلامی ایران برخاسته ثابت شده است.

وی با تأکید براینکه هدف استکبار و غرب شکست مقاومت است و نه شکست سوریه تأکید کرد: هدف غرب مبارزه با کشورهایی است که در مقابل استکبار و زورگویی ایستاده‌اند و ما نیز با برگزاری چنین همایش‌هایی حمایت‌های خود را از همه ملت‌ها و دولت‌هایی که در مقابل استکبار می‌ایستند، اعلام می‌کنیم.

آل‌بویه با تبیین ضرورت حمایت از سوریه و خط مقاومت تصریح کرد: باید با پایمردی تسلیم زورگویی‌های غرب و استکبار نشویم و با مقاومت بر آرمان‌ها و ارزش‌های خودمان پافشاری کنیم.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) عنوان کرد:‌ این مرحله از شرایط سوریه نیز به خوبی طی خواهد شد و همواره مانند گذشته دولت و مردم ایران در کنار دولت و مردم سوریه خط مقاومت را حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول