اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

ترکیه با طناب آمریکا و اسرائیل به چاه نیافتد/ پرهیز از مداخله در امور داخلی سوریه

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با اشاره به حوادث سوریه گفت: دولت ترکیه باید مراقب افتادن در دام پهن شده آمریکا و اسرائیل باشد و از مداخله در امور داخلی سوریه پرهیز کند.

ترکیه با طناب آمریکا و اسرائیل به چاه نیافتد/ پرهیز از مداخله در امور داخلی سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: سفرهای مقام معظم رهبری به شهرهای مختلف همواره با حضور بی‌نظیر مردم آن شهرها در استقبال از ایشان همراه بوده است.

وی افزود: این بار نیز مردم خراسان‌شمالی نشان دادند که پیوند مردم مسلمان ایران با ولی‌فقیه‌شان ناگسستنی و ابدی است.

امام جمعه سراب، شور و شوق مردم در استقبال از رهبری معظم انقلاب را نشانی دیگر از ناکامی‌های دشمنان در ایجاد فاصله بین مردم و نظام دانست.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به نابسامانی‌های اخیر در بازار ارز و طلا و نیز تلاش مسئولان در مهار سیر صعودی قیمت ارز و طلا خاطرنشان کرد: به موازات کاهش قیمت ارز باید قیمت اجناس نیز پایین بیاید.

وی افزود: پذیرفتنی نیست به بهانه بالا رفتن قیمت ارز، بهای کالاها افزایش یابد اما با پایین آمدن قیمت ارز قیمت اجناس بالا رفته کاهش نیابد.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان احادیث و روایاتی از ائمه اطهار علیهم‌السلام در آداب و رسوم ازدواج جوانان تصریح کرد: آسان‌گیری ازدواج و پرهیز از آداب دست و پاگیر و غیرضروری مراسم ازدواج به ازدواج‌های بادوام و محکم منجر می‌شود.

اکرمی همچنین به خانواده‌ها توصیه کرد فرزندان خود را با شیوه صحیح ازدواج و خانواده‌داری آشنا سازند.

امام جمعه سراب با اشاره به حوادث سوریه گفت: دولت ترکیه باید مراقب افتادن در دام پهن شده دشمنان باشد و از مداخله در امور داخلی سوریه پرهیز کند. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول