اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان

مشکلات اقتصادی به شیوه دفاع مقدس برطرف شود‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: مشکل اقتصادی که این روزها گریبانگیر کشور ما شده باید مانند جنگ تحمیلی رفع شود.

مشکلات اقتصادی به شیوه دفاع مقدس برطرف شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: اقتصاد، گرانی و ثروت‌های بادآورده مشکل کنونی کشور ما است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی بیان داشت: ارزش پس‌اندازهای مردم طی یک شب به یک سوم سقوط کرده، گرانی و قیمت بالا امری عادی شده و این امر جای نگرانی دارد، مشکل اقتصادی که این روزها گریبانگیر کشور ما شده باید مانند مسئله جنگ تحمیلی رفع شود، آن زمان نیز ایران در برابر دنیا ایستاد‌ و پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: باید همانند پیروزی انقلاب اسلامی یعنی از مسائل اساسی و مهم به رفع مشکل اقتصادی کشور نگاه و چاره‌اندیشی کرد.

صباحی با بیان اینکه مسئولان نیز در تلاش هستند تا گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی را رفع کنند، افزود: راه حل اساسی این مسئله در سه امر کار، تولید و سرمایه است.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که تا روز انتخابات هرکس احساسات مردم را در جهت اختلاف‌افکنی‌ به کارگیرد، خیانت‌کار است.

صباحی فرموده رهبری را تاکیدی به همه مردم به ویژه سران سه قوه دانست و ابراز داشت: عمل به این سخن علاوه بر اینکه خدمت به کشور است، خیانت را در کشور از بین می‌برد و سوء‌ظن‌ها را نیز رفع می‌کند.

وی تصریح کرد: گاهی دیده می‌شود که مسئولان به جای اینکه مشکلات مردم را رفع کنند به حاشیه‌سازی در مورد مسائل کم‌اهمیت می‌پردازند که مردم و خود را از مسئله اصلی دور می‌سازند.

صباحی اظهار داشت: کشور ما در حال حاضر با مشکلات جدی روبه‌رو است که باید به آن رسیدگی کرد.

امام جمعه موقت کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به روزهای آخر ماه ذی‌الحجه گفت: این روزها فرصت مناسبی است تا با برپایی مجالس ویژه به تحکیم مبانی اعتقادی بپردازیم.

وی بیان داشت: اگر نمی‌خواهیم جوانان در برای هجمه‌های بیگانگان سست شوند، باید مبانی اصلی اعتقادی را به صورت صحیح به آنها تفهیم کنیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول