اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

منشأ مشکلات اقتصادی کشور اختلاف در اجراست / وحدت رویه داشته باشید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی منشأ مشکلات اقتصادی کشور را اختلاف در اجرا خواند و گفت: باید به مانند دوران دفاع مقدس با یک وحدت رویه به مقابله با این مشکل پرداخت و قسمت اعظمی از مشکلات مردم را رفع کنند.

منشأ مشکلات اقتصادی کشور اختلاف در اجراست / وحدت رویه داشته باشید

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مخالفت خود در ارتباط با طرح سئوال از رئیس جمهور اظهار داشت: بنده با استناد به این جمله که «هر سخن، جایی و هر نکته مکانی دارد»، طرح سئوال از رئیس جمهور در شرایط فعلی را به صلاح نمی‌دانم.

وی با طرح این پرسش که آیا می‌توان با طرح سئوال از رئیس جمهور در این مدت زمان کوتاه باقی‌مانده از عمر دولت، به اهداف خود دست یافت، گفت: با وجود مشکلات پیش رو در کشور، این امر شدنی نیست و باید راه چاره‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور اندیشیده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش منشأ مشکلات اقتصادی کشور را اختلاف در اجرا خواند و افزود: باید به مانند دوران دفاع مقدس با یک وحدت رویه و همدلی و همراهی به مقابله با این مشکل وارد عمل شده و قسمت اعظمی از مشکلات مردم را رفع و رجوع کنند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اختلاف میان قوا،‌ آن را امری اشتباه و خسارت‌بار دانست و اظهار داشت: به نظر می‌رسد مسئولان این سه قوه مشترکات را به کناری نهاده و تنها بر روی اختلافات تمرکز کرده‌اند که این امر به هیچ وجه به نفع نظام و ملت نیست.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه تبعیت از هوای نفس، منشأ این اختلافات است، تأکید کرد: وقتی با این اقدامات زمینه ناراحتی و متضرر شدن مردم فراهم می‌شود، نمی‌توان آن را ناشی از دلسوزی دانست.

وی در پایان سخنانش گفت: امروزه با توجه به جایگاه رفیع انقلاب اسلامی، مسئولان طراز اول نظام باید با تبعیت از مقام معظم رهبری و با همدلی و وحدت کامل به دنبال اعتلای بیشتر کشور بوده و از هرگونه اختلاف که موجب تفرقه در جامعه می‌شود دوری کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول