اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران در جمع راهپیمایان 13 آبان:

تلقی حل مشکلات اقتصادی از راه ارتباط با آمریکا خوش‌بینی افراطی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: اینکه فکر کنیم مشکلات اقتصادی ایران با ارتباط با آمریکا حل می‌شود، خوش‌بینی افراطی است.

تلقی حل مشکلات اقتصادی از راه ارتباط با آمریکا خوش‌بینی افراطی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز به مناسبت روز 13 آبان در محل مصلای ساری و در جمع دانش‌آموزان و نمازگزاران بیان داشت: آیا وضع اقتصادی آنانی که با آمریکا ارتباط دارند مطلوب است.

ابراهیمی ادامه داد: آمریکا جزو چپاول و تامین منافع خود با دیگر کشورها ارتباط ندارد و فقط برای منفعت خود در دیگر کشورها دخالت می‌کند.

گوش دادن به توصیه‌های مقام معظم رهبری

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: اگر قرار بود با برقراری رابطه و مذاکره با آمریکا مسایل حل شود بهتر بود این امر در شوروی سابق اتفاق می‌افتاد.

ابراهیمی بیان داشت: مگر کشورهای فقیر آفریقایی و آسیایی در مقطعی متحدین درجه یک آمریکا نبوده‌اند، آیا مشکلات آنان حل شد.

وی گفت: دانش‌آموزان عزیز آنچه را که امروز 13 آبان نماد ملی در راستای استکبارستیزی دور هم جمع شده‌ایم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب است.

ابراهیمی ادامه داد: توجه و همراهی و گوش دادن به توصیه‌های مقام معظم رهبری نیز از دیگر اهداف گرامیداشت 13 آبان است.

وی با تاکید بر اینکه باید به بیانات مقام معظم رهبری تمسک بجوییم، ادامه داد: اینکه رهبری با اقتدار نسبت به غرب و آمریکا و رژیم صهیونیستی سخن می‌گوید نشان از باور انقلاب و وحدت ملت ایران است.

برنامه‌های استکبار برای تخریب جمهوری اسلامی جدی‌تر شد

وی گفت: امروز دولت خدمت‌گذار هم با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری استکبارستیزی را انجام می‌دهد.

این مسئول 13 آبان را روز مهم و اساسی دانست که امسال با مصادف شدن با مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه بر عظمت این روز افزوده شد.

وی گفت: امروز برنامه‌های استکبار برای تخریب جمهوری اسلامی جدی‌تر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به اتهامات گوناگونی که علیه ایران صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به حمایت از تروریسم از برنامه‌های جدی نظام سلطه است.

دخالت در امور داخلی سایر کشورها از اتهامات استکبار علیه ایران است

ابراهیمی ادامه داد: دخالت در امور داخلی سایر کشورها از دیگر اتهامات استکبار علیه ایران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران نقض حقوق بشر و آزادی‌های سیاسی و مدنی را از دیگر اتهامات استکبار علیه ایران عنوان کرد و گفت: در حالی که آسان‌ترین روش‌های آزادی در کشورهای استکبار نادیده می‌شود و نقض قوانین بین‌المللی را انجام می‌دهند، معرفی جمهوری اسلامی به عنوان خطر جدی برای صلح جهانی از دیگر حربه‌های آنان است.

جنگ تمام عیار استکبار علیه ایران توطئه است یا توهم

ابراهیمی گفت: متشنج و ناامن جلوه دادن اوضاع داخلی ایران برای افکار عمومی جهانی و فشار همه‌جانبه و سنگین اقتصادی علیه ایران از دیگر حربه‌های در حال انجام استکبار است.

وی اظهار داشت: تبلیغات ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران و پاسخگو نبودن نظری حکومت جمهوری اسلامی در مقوله دینی و بزرگ‌نمایی نواقص در امور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های آمریکا علیه ایران است که باید هوشیار باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه باید توطئه را رمزگذاری کنیم، این سوال را طرح کرد که آیا جنگ تمام عیار استکبار علیه ایران توطئه است یا توهم؟

انتهای پیام/ل10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول