اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین دغدغه آحاد مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهربان گفت: مسائل، مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه آحاد مردم است.

مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین دغدغه آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های نماز عید قربان این شهر، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با انتقاد از رسانه‌ای شدن مکاتبات مقامات ارشد نظام اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد برخی مکاتابات مسئولان در رسانه‌ها و روزنامه‌ها هستیم که انرژی قابل توجهی را از آنها می‌گیرد و قطعاً رسانه‌ای شدن مکاتبات مسئولان نظام در خصوص مسائل غیرضروری و  حاشیه‌ای به صلاح نیست.

امام جمعه مهربان با اشاره به اینکه شرایط و موقعیت فعلی زمانی مناسب این‌گونه کارها نیست، افزود: امروز دغدغه اصلی مردم دلخوشی از مچ‌گیری مسئولین از یکدیگر نیست، بلکه مسائل و مشکلات اقتصادی و تورم مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه آحاد مردم است.

خطیب نماز عید قربان مهربان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهی مسئولان از رسانه‌ای شدن انتقاداتشان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده‌اند به مسئولان کشور به طور جدی هشدار می‌دهیم که اگر گله‌ای از هم دارند در معرض افکار عمومی طرح نکنند.

جلیلی افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند که به خاطر کینه‌های شخصی، کار غریبه‌ها را نکنید و خود را سرگرم مسائل حاشیه‌ای نکرده و به تهییج سیاسی کمک نکنید.

امام جمعه مهربان از طرف مردم و نمازگزاران از مسئولان خواست که از طرح مسائل حاشیه‌ای که نه تنها دردی از مشکلات جامعه را دوا نمی‌کند، بلکه باعث افزایش تنش می‌شود، دوری کرده و فکر و اندیشه خود را صرف رفع مشکلات اقتصادی مردم کنند که این روزها گرانی‌ها سرسام‌آور شده و باعث ناراحتی آحاد مردم شده است.

خطیب نماز عید سعید قربان با گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده که به عنوان روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: اگر در کشوری روحیه‌ای همچون شهدای دفاع مقدس و امثال شهید فهمیده حاکم باشد که مبنایشان این باشد که اگر چه غالب باشیم و چه مغلوب، پیروز هستیم و کشور هیچ وقت نابودشدنی نیست و همیشه سرفراز است.

جلیلی در ادامه خطبه دوم یاد و خاطره نخستین شهید محراب آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبائی را که در سال 58 توسط منافقان کوردل به شهادت رسید، گرامی داشت و 15 ذی‌الحجه میلاد مسعود حضرت امام علی النقی(ع) را تبریک گفت.

امام جمعه مهربان در خطبه اول نماز عید سعید قربان با تبریک عید بزرگ قربان اظهار کرد: این روز، روز عید مبارک قربان است که خداوند آن را برای مسلمین عید و برای محمد و آل محمد مایه شرافت، کرامت و فضیلت قرار داده است.

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول