اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

مشکلات اقتصادی ناشی از خطاهای مدیریتی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برخی مشکلات حاکم بر کشور به خصوص از لحاظ اقتصادی ناشی از خطاهای مدیریتی است که دامنگیر کشور می‌شود.

مشکلات اقتصادی ناشی از خطاهای مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم در مراسم جشن غدیر در جمع مسئولان و اهالی شهرستان بناب با تشریح گوشه‌ای از واقعه غدیر، اظهار کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی چیزی جز احیاء ولایت امیرالمؤمنین(ع) و ولایت اهل بیت(ع) را دنبال نمی‌کنیم.

وی افزود: ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) را باید روز جمهوری اسلامی نامید و روز ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) را باید روز احیاء مجدد اسلام ناب محمدی(ص) دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول 33 سال اخیر در سایه ولایت تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی نقش برآب شده است، اظهار کرد: در جنگ هشت ساله با عراق، صدام را تمام قدرت‌های بزرگ دنیا حمایت می‌کردند و 60 میلیارد دلار توسط سران کشورهای مرتجع عرب برای شکست جمهوری اسلامی به عراق پرداخت شد؛ ولی دیدید که این انقلاب سرنگون نشد، بلکه استوارتر از قبل به راه خود ادامه داد.

وی همچنین با اشاره به هزینه 4 هزار میلیارد دلاری آمریکا در جنگ با عراق گفت: در نهایت پیروز این جنگ جمهوری اسلامی بود.

صادرات 5 میلیارد دلاری ایران به عراق

مصباحی‌مقدم ادامه داد: سال گذشته 5 میلیارد دلار به عراق به خصوص در بحث برق از ایران صادرات کردیم و این مبلغ ناچیزی نیست.

وی تأکید کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری با صلابت تمام کشور را هدایت می‌کنند، این خواست الهی است که معظم له را به عنوان ذخیره بعد از رحلت امام راحل(ره) برای جمهوری اسلامی نگه داشت و از سال 1368 با کفایت تمام این ملت را رهبری و هدایت کردند و این مشیت خداوندی است.

مشکلات اقتصادی ناشی از خطاهای سیاسی و مدیریتی است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برخی مشکلات حاکم بر کشور به خصوص از لحاظ اقتصادی را ناشی از خطاهای سیاستی و مدیریتی دانست که دامنگیر کشور می‌شود و گفت: این ملت با قدرت تمام از مواضع جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: ملت ایران عمیقاً سیاستمدار شده‌اند و با تحمل سختی‌ها پشت سر رهبری و ولایت حرکت می‌کنند.

گلایه مردم از درست مدیریت نشدن است

مصباحی‌مقدم اظهارکرد: این ملت مشکلات را با تمام وجود لمس می‌کنند، گلایه دارند چون درست مدیریت نشده است؛ درست تدبیر نشده است و وقتی پای مصالح نظام مطرح می‌شود، مردم با حضور در اجتماعاتی نظیر 22 بهمن حفظ نظام را از واجبات می‌دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تمجید از حضور حماسی مردم انقلابی شهرستان بناب در تمام صحنه‌های انقلاب گفت: جایگاه حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب در کشور در بین سایر حوزه‌های علمیه کشور از جایگاه عالی برخوردار است و این نیز در سایه خدمات مدیریت، اساتید و طلاب این حوزه به دست آمده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول