اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

سفر یک روزه سرپرست کمیته امداد امام به استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) برای انجام سفر یک روزه وارد زنجان شد.

سفر یک روزه سرپرست کمیته امداد امام به استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با استقبال جمعی از مسئولان کمیته امداد استان زنجان، حسین انواری به منظور حضور در جشن خودکفایی 2 هزار و 600 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان وارد زنجان شد.

گفتنی است، با تلاش امدادگران کمیته امداد استان زنجان خانواده‌های توانمند شده کمیته امداد استان زنجان با در نظر گرفتن شاخه‌های مهم توانمندسازی از قبیل مسکن، اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و بیمه‌های اجتماعی خودکفا شده‌اند.

خودکفایی این تعداد خانوار با توجه به قانون برنامه پنج ساله پنجم که دستگاه‌های حمایتی را مکلف به خارج کردن 10 درصد از جامعه هدف از چرخه حمایتی این نهاد را کرده، انجام شده است.

همچنین طرح‌های اجرا شده برای اشتغالزایی این خانوارها در رشته‌های شغلی از قبیل کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و مشاغل خانگی است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر حضور در همایش خودکفایی خانوارهای مددجوی کمیته استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همچنین استاندار زنجان نیز دیدار می‌کند.

همچنین حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه و بازدید از مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت علی اکبر (ع) نیز از دیگر برنامه‌های انواری در سفر یک روزه به زنجان است.

مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت علی‌اکبر(ع) که دارای 12 هکتار زمین است، ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد استان زنجان ساخته می‌شود.

لازم به ذکر است، تکمیل و ساخت فاز نخست این اردوگاه به مساحت 3 هکتار در دستور کار قرار داشته و در صورت فراهم شدن شرایط مورد نیاز ساخت فاز نخست آن امسال به پایان می‌رسد.

اردوگاه فرهنگی تربیتی حضرت علی‌اکبر(ع) در ضلع شرقی روستای اژدهاتو، کیلومتر 10 جاده بیجار واقع شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول