اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر:

فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد قابل تحسین است

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در موازات برنامه‌های حمایتی بسیار قابل تحسین است.

فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد قابل تحسین است

حسین کارگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: دشمنان دین ما برای همیشه با مسلمانان به شیوه‌های مختلف می‌جنگند و هر چقدر افراد از نظر دینی اطلاعات بیشتری داشته باشند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن تاثیر بیشتری خواهند داشت.

وی افزود: نیازمندان با توجه به تحمل فشارهای اقتصادی بیشتر نیازمند آموزش‌های بیشتری هستند که کمیته امداد حضرت امام نقش قابل توجهی در تدوین و اجرایی این آموزش‌ها دارد.

کارگر در ادامه عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در موازات برنامه‌های حمایتی بسیار قابل تحسین است، زیرا هر چقدر کار بیشتری در حوزه فرهنگ، دین و سیاست انجام شود بازخورد اجتماعی بهتری را شاهد خواهیم بود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان بوشهر بیان داشت: حضور پر رنگ امداد در برنامه‌های دهه ولایت ستودنی است و در حین اجرای برنامه‌ها عشق و علاقه قلبی مددجویان مخصوصا نوجوانان به این برنامه‌ها نمایان بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی از قبیل مسابقه کتابخوانی غدیر، سرود، اهداء جهیزیه و هدایای ازدواج  به عروس و دامادهای تحت حمایت و... توسط کمیته امداد در این دهه اجرا شده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین مخاطبین فعالیت‌های فرهنگی امداد جوانان هستند باید با اجرای برنامه‌های جوان پسند در طول سال واقعه غدیر و حضرت علی (ع) را بهتر و بیشتر به افراد تحت حمایت خود بشناسانید.

کارگر گفت: وهابیون در برخی شهرستان‌های استان فعالیت داشته و همچنین مردم استان به راحتی به کانال‌های عربی دسترسی دارند، بنابراین لازم است که کارهای بیشتری در حوزه دین‌شناسی و ولایت‌شناسی داشته باشیم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول