اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد خبر داد:

اجرای طرح فلاح برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از اجرای طرح فلاح در سعدآباد خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح، برقراری دینداری، خودباوری، ایجاد توانایی و برقراری ارتباط اجتماعی خانواده‌های مددجو است.

اجرای طرح فلاح برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد علی موفق‌منش بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین میزان خدمات را به اقشار مستضعف ارائه کرده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد از اجرای طرح فلاح برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح، برقراری دینداری، خودباوری، ایجاد توانایی و برقراری ارتباط اجتماعی خانواده‌های مددجو است.

وی افزود: در کنار اجرای طرح فلاح، مجلات شنیداری مشاوره‌ای نیز برای خانواده‌های زیر پوشش تهیه و در اختیار آنها قرار داده شده است که این بسته مشاوره‌ای نیز متناسب با شرایط خانواده‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

موفق‌منش عنوان کرد: در پایان هر دوره به منظور ارزیابی و میزان تاثیرگذاری این آموزش‌ها بر خانواده‌ها بررسی از وضعیت فرهنگی آنها صورت می‌گیرد.

رئیس اداره کمیته امداد سعدآباد یادآور شد: در روز عید قربان دیدار با خانواده‌های مددجو و اجرای طرح فلاح یکی از برنامه‌های تدوین شده در این اداره بود که انجام شد.

وی همچنین از جمع‌آوری نذورات مردم توسط پایگاه‌های کمیته امداد سعدآباد خبر داد و اظهار داشت: عید سعید قربان یکی از اعیاد اسلامی بوده و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم(ع) و فرزند بزرگوارشان است.

موفق‌منش افزود: قربانی کردن در روز عید قربان یکی از اعمال مستحبی است که برای انجام آن سفارشات زیادی در اسلام شده است.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سعدآباد در روز عید قربان وجوه و نذورات را جمع‌آوری کرد و این وجوه و نذورات را در اختیار نیازمندان قرار می‌‌دهد.

موفق‌منش اذعان داشت: نیکوکاران سعدآبادی در روز عید بالغ بر 22 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته دادند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول