اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان­رضوی:

هیچگونه وام اشتغال در کمیته امداد بدون آموزش افراد پرداخت نمی­شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: هیچ وام اشتغالی در کمیته امداد امام خمینی بدون آموزش به افراد برای اشتغال‌زایی پرداخت نمی‌شود.

هیچگونه وام اشتغال در کمیته امداد بدون آموزش افراد پرداخت نمی­شود

علی اصغر حاجی‌نقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به دیگر ویژگی­های منحصر به فردی که وام­ها اشتغال کمیته امداد پرداخت می­کند، اظهار کرد: مبلغ این وام­ها در افراد به طور معمول 5 میلیون تومان است.

وی در این راستا تصریح کرد: این مشاغل معمولا به صورت خانگی انجام       می­شود و تمام اعضای خانواده را درگیر می­کند و همچنین بعد از اهدای وام اشتغال به افراد نظارت­ها و سرکشی­های ماهانه برای دریافت‌کنندگان وام­ها انجام می­شود تا انحراف در طرح به وجود نیاید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان­ رضوی با اشاره به اجرایی‌ شدن برنامه پزشک خانواده شهری خاطرنشان کرد: این طرح از سال 73 در کمیته امداد اجرایی شده است و توفیقات خوبی نیز در این سال­ها به همراه داشته است.

حاجی‌نقی با یادآوری شرایط سخت اقتصادی که در خانواده­های زیر پوشش کمیته امداد هستند، متذکر شد: با وجود شرایط اقتصادی خاصی که در حال حاضر وجود دارد، امید می­رود که پیوستن بیمه کمیته امداد به پزشک خانواده مشکلی را برای نیازمندان ایجاد نکند.

وی با اشاره به سلامت محور بودن برنامه پزشک خانواده و بیمه سلامت تاکید کرد: اجرایی‌ کردن این طرح در ابتدا بار مالی زیادی را بر نظام سلامت وارد     می­کند و ممکن است این مشکلات برای نیازمندان برای پرداخت هزینه­‌های درمانی و تعرفه­‌های قبول نشده در بیمه سلامت مشکل‌ساز شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول