اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار:

8 درصد از جمعیت بیجار زیرپوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار گفت: حدود 80 هزار نفر در قالب 3 هزار و 200 خانوار از جمعیت این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

8 درصد از جمعیت بیجار زیرپوشش کمیته امداد هستند

محمدرضا یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار داشت: با توجه به نگرش جدید کمیته امداد در مورد اشتغال و بازتوانی خانواده‌ها اکنون در کنار بحث معیشت خودکفایی و اشتغال مددجویان از اهمیت بالایی برخوردار است.

یاوری افزود: برای نیل به این هدف و رسیدن خانواده‌ها به خودکفایی در کنار آموزش و کارگاه‌های آموزشی وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های زیرپوشش اهدا شده و امید است در آینده 700 خانوار به درجه خودکفایی برسند.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 160 خانواده از وام‌های قرض‌الحسنه بهرمند شده‌اند و در کنار دریافت وام از بیمه تامین اجتماعی نیز برخوردار خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توان گفت کمیته امداد امام خمینی تنها اداره‌ای است که در شهرستان بیجار وام‌هایی در راستای ایجاد اشتغال اعطا کرده است.

یاوری افزود: در شش ماهه نخست سال‌جاری 308 عدد صندوق صدقه توسط مسئولین دست‌اندرکار در این شهرستان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بیجار یادآور شد: یک ‌میلیارد و 77 میلیون ریال صدقه در این شهرستان در شش ماهه نخست امسال جمع‌آوری شده است.

یاوری اظهار داشت: در حال حاضر از طریق 113 عدد صندوق صدقات متوسط، 216 عدد صندوق متوسط و تعداد 216 عدد صندوق صدقات بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمک‌های مردم در این شهرستان جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول