اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 337 میلیون ریال کمک در خانه انفاق کمیته امداد زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از جمع‌آوری 337 میلیون ریال در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 337 میلیون ریال کمک در خانه انفاق کمیته امداد زنجان

عیسی بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز سال جاری تا کنون کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، اضافه کرد: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با برشمردن طرح کوثر به منظور تامین جهیزیه نوعروسان، طرح رضوان برای تامین مسکن خانوارهای مددجو و طرح ماعون به منظور جمع‌آوری کمک برای ایجاد اشتغال مددجویان افزود: طرح جمع‌آوری زکات نیز از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد است که به تبع آن کمک‌های مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری صدقات مردمی در خانه انفاق اضافه کرد: هدف از جمع‌آوری صدقات مردمی نیز همچون سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات خانوارهای مددجو است.

بیات همچنین با اشاره به جمع‌آوری زکات مردم استان در خانه انفاق اضافه کرد: یکی از اهدافی که در جمع‌آوری زکات دنبال می‌شود، محرومیت‌زدایی و احداث پروژه‌های عام‌المنفعه در منطقه‌ای است که زکات از آن منطقه جمع‌آوری شده است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری نذورات قربانی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان افزود: این طرح نیز در قالب جمع‌آوری نذورات مردم در عید قربان، طرح عقیقه و نذورات قربانی است که شهروندان در ماه محرم به این مرکز نیکوکاری تحویل می‌دهند.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح محسنین در قالب حامی‌یابی برای فرزندان خانواده‌های بد سرپرست افزود: همچنین طرح اکرام ایتام به منظور حامی‌یابی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از آغاز تاسیس خانه انفاق شهروندان زنجانی کمک‌های خود را در قالب طرح‌های مختلف به این مرکز تحویل داده‌اند، اضافه کرد: در مهر ماه سال جاری مبلغ 337 میلیون و 282 هزار و 650 ریال کمک مردمی در خانه انفاق کمیته امداد استان زنجان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول