اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

افزایش 28 درصدی اعتبارات کمیته امداد مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: اعتبارات کمیته امداد امام خمینی مازندران در سال ‌جاری 28 درصدی افزایش یافت.

افزایش 28 درصدی اعتبارات کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی پیش ‌از ظهر امروز در گردهمایی مدیران کمیته امداد امام خمینی مازندران اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد خدمتی و امدادرسان محل اجرای قوانین خشک نیست.

وی با اشاره به ابلاغ بودجه سال جاری این نهاد ابراز داشت: بودجه کمیته امداد استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اعلام اینکه این افزایش بودجه در حوزه اشتغال است، گفت: میزان اعتبار حوزه اشتغال 100 درصد رشد یافته و به 125 میلیارد تومان در سال‌ جاری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ابلاغیه اختصاص اعتبار حوزه اشتغال در بیشتر بانک‌های استان انجام شده است، بیان داشت: در سال گذشته 20 درصد از اشتغال ثبت شده استان در سامانه رصد مربوط به کمیته امداد بوده است.

باغبانی با بیان اینکه هدیه ازدواج به نوعروسان کمیته امداد با افزایش 100 درصدی همراه شده است، گفت: میزان کمک‌هزینه خرید جهیزیه از یک میلیون تومان به دو میلیون تومان افزایش یافته است.

این مسئول یادآور شد: افزایش سرانه‌های کمک ازدواج مشمول پرداختی‌های گذشته نمی‌شود و این افزایش از تاریخ ابلاغیه‌ها اعمال می‌شود.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد استان برای دو دهک پایین درآمدی که شامل 600 هزار خانوار می‌شود، برنامه‌های حمایتی دارد و باید به آنها خدمات بدهد، تصریح کرد: باید در نظام جامع حمایتی خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، ثبت و درج شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به افزایش تسهیلات خوداشتغالی خاطرنشان کرد: آموزش به نوعروسان، اجرای طرح پزشک خانواده، اجرای طرح‌های خوداشتغالی و کلاس‌های تحکیم خانواده‌ از سرفصل‌های خدمات موفق کمیته امداد بوده است که به عنوان فعالیت‌های پایه‌ای بسیاری از نهادهای خدمات‌رسان مردم استفاده شده است.

وی یکی دیگر از موفقیت‌های خانواده بزرگ کمیته امداد استان را برخورداری 7 هزار فارغ‌التحصیل دانشگاهی از خدمات این نهاد و رسیدن به پله‌های موفقیت برشمرد و گفت: باید به جامعه قبولانده شود که مددجویان کمیته امداد خانواده‌های بی‌ثباتی نیستند.

باغبانی در پایان خواستار معرفی خدمات کمیته امداد امام خمینی استان به مردم شد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول