اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین:

11 میلیارد ریال نذورات مردم خیر در قزوین جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: بیش از 11 میلیارد ریال هدایا و نذورات مردم خیر این استان در عید سعید قربان جمع‌آوری شده است.

11 میلیارد ریال نذورات مردم خیر در قزوین جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هدایت صفری با بیان اینکه عید سعید قربان به عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان دارای برکات بسیار زیادی است، اظهار کرد: سنت حسنه و نذورات و قربانی از جمله برنامه‌های این روز فرخنده و مبارک محسوب می‌شود که در آن عده کثیری از هم‌وطنان متناسب با بضاعت مالی خود به این امر خیر و خداپسندانه اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مورد اعتماد و اطمینان مردم خیر و نوع‌دوست در راستای عمل به فرامین، دستورات و توصیه‌های ائمه معصومین (ع)، به منظور یاری‌رسانی هرچه بهتر به اقشار نیازمند در استان قزوین اقدام به جمع‌آوری هدایا و نذورات مردم و توزیع بین مددجویان زیر حمایت و محرومان کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: مجموع ارزش ریالی هدایا و نذورات جمع‌آوری شده در عید سعید قربان امسال بالغ بر 11 میلیارد و 25 میلیون ریال است که این رقم نسبت به عملکرد سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول