اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای طرح یاوران نماز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: طرح یاوران نماز با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اجرا می‌شود.

استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای طرح یاوران نماز

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح یاوران نماز از سوی ستاد اقامه نماز استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف شناسایی افراد فعال در حوزه نماز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: افراد فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی شناسایی شده و برای اجرای این طرح آماده می‌شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه این افراد از نظر سطح تحصیلات، سن و جنس دسته‌بندی می‌شوند، یادآور شد: بر اساس سطح معلومات افراد این طرح اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای یاوران نماز خبر داد و گفت: این افراد با حضور در کلاس از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند.

ناصری با بیان اینکه این افراد در محل زندگی خود نسبت به ترویج فرهنگ نماز اقدام می‌کنند، یادآور شد: این افراد وظیفه جذب دیگر افراد جامعه را به نماز بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه این افراد با شیوه‌های جذب افراد به نماز آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: دعوت دیگر افراد جامعه به نماز از فعالیت‌های این افراد محسوب می‌شود.

*جوانان در اجرای طرح یاوران نماز پیشگام هستند

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه با اجرای این طرح همه افراد به سوی نماز جذب می‌شوند، افزود: بیشترین قشر تشکیل دهنده یاوران نماز را جوانان به ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بعد از برگزاری آموزش‌های اولیه، فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در حوزه نماز آغاز می‌شود، یادآور شد: یاوران نماز به صورت مداوم در کلاس‌های ویژه آموزش نماز شرکت می‌کنند.

ناصری با بیان اینکه طرح یاوران نماز یکی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز است، تصریح کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یاوران نماز به منظور اقامه هر چه بیشتر نماز در جامعه به تبلیغ و فعالیت می‌پردازند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خاطرنشان کرد: مبلغان و مروجان طرح یاوران نماز با ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ نورانی نماز در خانواده، مساجد، بازارها و مراکز عمومی به نهادینه کردن این امر کمک می‌کنند.

وی از نام‌نویسی 250 نفر در استان زنجان برای مشارکت در طرح یاوران نماز خبر داد و گفت: استان زنجان از آمادگی کامل برای اجرای این طرح برخوردار است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول