اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت ستادهای اقامه نماز در تمام دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اقامه نماز در تمام دانشگاه‌های پیام‌نور آذربایجان‌غربی فعال هستند.

فعالیت ستادهای اقامه نماز در تمام دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمد حسینی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان اقامه نماز دانشگاه‌های پیام نور شمال آذربایجان‌غربی که در چایپاره برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبلیغ و ترویج شعائر دینی در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: وظیفه مسئولان فرهنگی و دانشگاه‌ها تحویل افراد متخصص و متعهد به جامعه است و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه دانشجویان وظایف شرعی خود را مانند دروس علمی فرا گیرند.

وی بر لزوم تشکیل تشکل‌های قرآنی در دانشگاه‌ها، تشویق برترین‌های قرآنی و نمازخوانی و بهره‌گیری از هسته‌های معتمدین برای آگاه‌سازی دانشجویان تاکید کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم‌ اکنون در استان آذربایجان‌غربی 22 واحد و مرکز دانشگاهی پیام‌نور جود دارد، گفت: در این دانشگاه‌ها هم اکنون بیش از 50 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در تمام آن‌ها ستادهای اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر فعال است.

وی با اشاره به برگزاری این نشست در دانشگاه پیام‌نور چایپاره اظهار داشت: نشست بعدی این ستاد با حضور مسئولان اقامه نماز دانشگاه‌های پیام‌نور جنوب استان آذرماه در میاندوآب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول