اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین:

ترویج نماز موجب پیشگیری از جرم می‌شود / استعانت از نماز مشکلات را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: نماز یکی از راه‌های پیشگیری از جرم بوده و می‌توان با ترویج آن در جامعه از بروز جرم در سطح جامعه و شهرستان جلوگیری کرد.

ترویج نماز موجب پیشگیری از جرم می‌شود / استعانت از نماز مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان البرز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر اظهار کرد: ستاد اقامه نماز شهرستان البرز نیاز به همکاری دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان دارد.

وی با اشاره به انتصاب علی فلاح اکبری در این جلسه به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان البرز عنوان کرد: ایشان فردی پرتلاش و مورد قبول مسئولان شهرستان است.

باید فعالیت‌های گسترده‌ای که شایسته نماز باشد، گسترش یابد

موسوی با بیان اینکه مشکلات شهرستان همچون برخی از مشکلات جامعه پیش‌بینی نشده، اذعان کرد: با استعانت از نماز و عنایات خداوند مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

ترویج و تبلیغ نماز در سطح شهرستان همکاری مسئولان را می‌طلبد

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین ابراز کرد: از مسئولان انتظار می‌رود برنامه‌های متنوعی همچون آموزش و مسابقات نماز، تولید نرم‌افزارهای نماز و برگزاری جشنواره‌های نماز در راستای ترویج و تبلیغ آن انجام دهند.

موسوی خطاب به حجت‌الاسلام حسین کثیرلو رئیس دادگستری شهرستان البرز عنوان کرد: نماز یکی از راه‌های پیشگیری از جرم بوده و می‌توان با ترویج آن در جامعه از بروز جرم در سطح جامعه و شهرستان جلوگیری کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نماز اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های نماز در راستای ترویج و تبلیغ آن استفاده کرد تا بتوان در پیشگاه خداوند و امام زمان (عج) خود سربلند شویم.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه پیشانی عالی‌ترین عضو بدن انسان‌ها است، خاطرنشان کرد: با قرار گرفتن پیشانی بر مهر، خشوع انسان مقابل پروردگار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول