اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ولایت

نمایشگاه معنوی نماز در زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آستانه عید سعید قربان نمایشگاه معنوی نماز به همت ستاد اقامه نماز و مشارکت چند ارگان در زنجان افتتاح شد.

نمایشگاه معنوی نماز در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نمایشگاه معنوی نماز ظهر امروز به دست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و با حضور مسئولان افتتاح شد.

این نمایشگاه در سالن ورزشی زیتون افتتاح و آماده بازدید علاقمندان و اقشار مختلف مردم است.

نمایشگاه معنوی نماز با مشارکت تعدادی از ادارات و ارگان‌های دولتی استان برگزار می‌شود و حوزه هنری استان زنجان هم یکی از چند ارگان شرکت‌کننده در برگزاری این نمایشگاه است.

حوزه هنری استان زنجان با شرکت در برگزاری نمایشگاه معنوی نماز، بسته‌های فرهنگی ـ هنری، جوایز مسابقات برگزار شده در غرفه‌های مسابقات نمایشگاه و سیستم تصویری این برنامه را بر عهده دارد.

گفتنی است، موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه به اهمیت نماز اول وقت و احادیثی از بزرگان دین اسلام راجع به نماز اشاره شده است.

برگزاری مسابقه تابلوخوانی آیات قرآن کریم و حفظ احادیث معصومین(ع) به همراه اهدای جوایز نفیس از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

این نمایشگاه از امروز تا 14 آبان ماه سال جاری در مجموعه ورزشی زیتون زنجان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای فرد از ساعت هشت تا 13 ویژه بانوان و روزهای زوج در همین ساعت ویژه برادران و عصرها از ساعت 15 تا 21 ویژه خانواده‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول