اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرج:

اتحاد و وحدت مسلمانان در نماز عید قربان به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرج گفت: اتحاد و وحدت مسلمانان در نماز عید قربان به نمایش گذاشته شد.

اتحاد و وحدت مسلمانان در نماز عید قربان به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمد قدوسی صبح امروز در آیین نماز عید سعید قربان که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و مومن استان البرز امروز با حضور در صفوف به هم فشرده نماز عید قربان بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی عید قربان را یکی از اعیاد مهم دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: این روز علاوه بر توجه دادن انسان‌ها به سوی خالق یکتا و توبه و نزدیکی بیشتر به خداوند همبستگی و وحدت امت اسلامی را نیز به دنبال دارد.

قدوسی افزود: خانواده‌ها موظف هستند که فرزندان خود را به این عید بزرگ بیشتر آشنا کنند و با آموزش، فرزندان خود را از کارهایی که آنان را از دین و خداوند دور ‌سازند، ‌آگاه کنند.

وی اظهار داشت: در این روز حضرت ابراهیم (ع) مورد امتحان بزرگی قرار گرفت و با اعتقاد به خداوند و عزم راسخش فرزند خود را به قربانگاه برد اما ایشان سربلند از امتحان الهی بیرون آمد.

قدوسی در ادامه سخنان خود به نزدیک شدن 13 آبان روز دانش‌آموز و شهادت حسین فهمیده در این روز اشاره کرد و گفت: رشادت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل امروز بازگو شود تا آنان بدانند که آزادی و استقلال امروز آنان به واسطه همان رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در آن دوران بوده است.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیاری با گذشت از خانه و خانواده و کلاس درس در جبهه‌ها حاضر شده و با در دست گرفتن سلاح به مبارزه با دشمن پرداختند.

قدوسی گفت: امروز نیز دانش‌آموزان و جوانان کشور در سنگری دیگر باید به مبیارزه با دشمن رفته و با در دست گرفتن قلم و دانش خود دشمن را از پای درآورند و توطئه‌های آنان را به خودشان بازگردانند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول