اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اردوگاه شهید عظیمی بابلسر خبر داد

نمازخانه بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی مازندران در آستانه افتتاح

خبرگزاری فارس: سرپرست اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر گفت: به‌زودی نمازخانه بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی مازندران با ظرفیت 500 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

نمازخانه بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی مازندران در آستانه افتتاح

ایرج یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی مازندران در سال 42 احداث شد، بنای آن در سال 45 شروع شد و در سال 50 به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: هدف از احداث این مرکز، برگزاری اردوهای تفریحی و تابستانه برای فرزندان پرورشگاهی و خانواده‌های بی‌بضاعت بود که اغلب به صورت بیتوته در چادر و استفاده از ساحل دریا با امکانات رفاهی کم برگزار می‌شود.

سرپرست اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر در ادامه تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب با تشکیل سازمان بهزیستی این مجتمع به بهزیستی استان مازندران واگذار شد و از آن زمان تاکنون در اختیار سازمان بهزیستی است.

یوسفی با بیان اینکه همه خدمات این اردوگاه به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، گفت: این اردوگاه شامل 21 خوابگاه با ظرفیت 420 نفر، 10 سوئیت با ظرفیت 40 نفر، سالن همایش 90 نفره، سالن آمفی تئاتر، رستورانی با ظرفیت 200 نفر و همچنین دارای 700 متر نوار ساحلی است.

وی تعداد مراجعان مددجویان به این اردوگاه را سالانه بین 8 تا 10 هزار نفر دانست و بیان داشت: در سال گذشته بیش از 12 همایش بزرگ کشوری در این مجتمع برگزار شد که این آمار در شش ماه نخست سال جاری هفت همایش کشوری بوده است.

سرپرست اردوگاه شهید عظیمی بابلسر با اعلام اینکه این مجتمع بزرگ‌ترین مجتمع بهزیستی مازندران است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از جشنواره‌ها و همایش‌های بزرگ کشوری در این مجتمع برگزار می‌شد نداشتن نمازخانه یکی از دغدغه‌های اصلی این اردوگاه بوده است.

یوسفی در پایان اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان، دستور احداث این نمازخانه داده شد و با پیشرفت فیزیکی 40 درصد پیمانکار قول مساعد داده تا سه ماه آینده این نمازخانه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول