اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیّران کاشانی صورت گرفته است

ساخت 100 واحد آموزشی و نمازخانه در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان از ساخت بیش از یکصد واحد آموزشی و نمازخانه در محیط آموزشی این شهرستان توسط خیّران و نیکوکاران کاشانی خبر داد.

ساخت 100 واحد آموزشی و نمازخانه در کاشان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، حسین حنطه‌ای با تجلیل از نیک‌اندیشی نیکوکاران مدرسه‌ساز این شهرستان اظهار داشت: در 30 سال گذشته، نیکوکاران کاشانی بیش از یکصد هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) مبنی بر استمرار علم عالمان، فرزند صالح و صدقه جاریه حتی پس از مرگ انسان خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه بهترین تعبیر کلام رسول‌الله است، چراکه هر سه مورد را در خود دارد، یعنی هم عالم و فرزند صالح در آن پرورش می‌یابد و هم صدقه جاریه است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شمس‌الملوک متعبد بانوی مدرسه‌ساز کاشانی بیان داشت: این بانوی مؤمن و متعهد حتی منزل شخصی خود را برای مدرسه‌سازی وقف کرد. 

حنطه‌ای متذکر شد: جدا از ارزش مادی این ملک، باید در نظر بگیریم که مرحوم خانم متعبد، همه دارایی و بضاعت خود را بخشیده است که بسیار قابل تقدیر است.

شمس‌الملوک متعبد، بانوی مدرسه‌ساز کاشانی، هفته گذشته در سن 82 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول