اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

نماز عید سعید قربان در 17 نقطه استان سمنان اقامه شد

خبرگزاری فارس: نماز عید سعید قربان با حضور پرشور مردم در 17 نقطه از استان سمنان اقامه شد.

نماز عید سعید قربان در 17 نقطه استان سمنان اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نماز عید سعید قربان صبح امروز به امامت ائمه جمعه و با حضور پرشور مردم بااخلاص استان سمنان در شهرها و بخش‏های مختلف این استان برگزار شد.

مردم شهرستان سمنان امروز با قلبی آکنده از اخلاص و مهر در مسجد امام خمینی و به امامت حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی از ساعت 7.30 نماز عید سعید قربان را اقامه کردند.

مردم شهرستان شاهرود نیز با حضور در مسجد مدرسه قلعه به امامت حجت‏الاسلام سیدولی‏الله حسینی از ساعت شش همراه با دعای ندبه این نماز پرشکوه را برگزار کردند.

مردم شهرستان دامغان در مصلای نماز جمعه به امامت حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی از ساعت 7.30 حضور یافتند و نماز این عید سعید را اقامه کردند.

گرمسار نیز امروز در مسجد جامع این شهر به امامت حجت‏الاسلام حسن فریدون از ساعت هشت صبح میزبان اقامه‏کنندگان نماز عید سعید قربان بود.

مردم غیور شهرستان مهدیشهر نیز در حسینیه المهدی به امامت حجت‏الاسلام محمد بارانی از ساعت هفت صبح نماز این عید بزرگ را برپا کردند.

همچنین مردم سرخه در مصلی نمازجمعه به امامت حجت‏الاسلام حسینعلی عربی از ساعت 7.45 صبح، مردم بیارجمند در مسجد جامع به امامت حجت‏الاسلام محمد احمدی از ساعت 7.30، مردم بسطام در مسجد جامع مکان برگزاری نمازجمعه به امامت حجت‏الاسلام عباس معصومی ساعت 6.30، مردم شهمیرزاد در مسجد اعظم دروازه به امامت حجت‏الاسلام سیدداود احمدپناه از ساعت 7.30 و مردم دیباج در مسجد صاحب‏‏الزمان (عج) به امامت حجت‏الاسلام سیدجلیل قدمی از ساعت 7.30 صبح این نماز پرشکوه را اقامه کردند.

مردم دین‏مدار مجن نیز در مسجد جامع به امامت حجت‏الاسلام حسین جناتی از ساعت 7.30، مردم ایوانکی در مسجد جامع به امامت حجت‏الاسلام مرتضی کشمیر از ساعت هشت، مردم کلاته‏خیج در مصلای نمازجمعه به امامت حجت‏الاسلام خداپرست از ساعت هشت و مردم میامی در مسجد جامع به امامت حجت‏الاسلام سیدمرتضی موسوی از ساعت 7.30 صبح نماز عید سعید قربان را با تمام اخلاص برگزار کردند.

همچنین مردم درجزین در مسجد جامع به امامت حجت‏الاسلام محمدرضا رحیمی‏زاده از ساعت 7.45، مردم آرادان در مسجد صاحب‏الزمان (عج) به امامت حجت‏الاسلام سیدمحمد تقوی از ساعت هشت و مردم کلاته‏رودبار در مسجد جامع به امامت حجت‏الاسلام اسماعیل بناییان‏سفید از ساعت هشت صبح نماز عید سعید قربان را خواندند.

با توجه به تقارن عید سعید قربان با روز جمعه و اقامه نماز عید، این هفته نمازجمعه برگزار نمی‏شود.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول