اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خبر داد

برگزاری 18 نماز جمعه در استان قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در استان قزوین 18 نماز جمعه هر هفته با حضور مردم مؤمن و خداجوی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری 18 نماز جمعه در استان قزوین

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین پیش از ظهر امروز اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین تقدیر شدند که حجت‌الاسلام محمد تقی بهبودی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری نماز جمعه در کشور اظهار کرد: نمازهای جمعه یک اجتماع عبادی و سیاسی بوده که در این اجتماع معنوی عظیم هر هفته مسلمانان و دلسوزان نظام شرکت می‌کنند.

وی به یادگار ارزشمند امام راحل (ره) در رابطه با نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: نماز جمعه یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) است و رهبر معظم انقلاب نیز بسیار به تریبون‌های نماز جمعه توجه ویژه‌ای دارند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به نقش نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و بیان کرد امروز نماز جمعه در بیشتر نقاط کشور و در استان ما توسط ائمه جمعه و همچنین با همکاری خوب اعضای ستاد نماز جمعه با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

بهبودی تصریح کرد: اعضای ستاد نماز جمعه قزوین در بخش‌های مختلف با نیت خالص و همدلی توانسته‌اند در برگزاری نماز جمعه گام‌های مطلوبی بردارند که جای قدردانی دارد.

وی به حضور صمیمانه اعضای ستاد نماز در روزهای جمعه  اعضای ستاد نماز جمعه قزوین که متشکل از جوانان و افراد مؤمن هستند ادامه داد این افراد سال‌هاست در این مکان مقدس مشغول خدمتگزاری به نمازگزاران جمعه هستند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به برگزاری مطلوب نماز جمعه در استان اشاره و عنوان کرد: در استان قزوین 18 نماز جمعه هر هفته با حضور مردم مؤمن و خداجو برگزار می‌شود که امیدواریم در دیگر شهرهای استان نیز شاهد برگزاری نماز جمعه باشیم.

بهبودی یادآور شد: خوشبختانه نماز جمعه استان یکی از نمازهای باشکوه بوده و باید از زحمات ائمه جمعه موقت استان نیز قدردانی شود.

بهبودی با تشکر از همکاری مدیران ومسئولان استانی در خصوص برگزاری نماز جمعه یادآور شد: هراس دشمنان از حضور مردم با بصیرت در نماز جمعه بسیار است و دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند با کمرنگ کردن ارزش‌های والای انقلاب و شهدا حضور مردم در نماز جمعه را کمرنگ جلوه دهند.

وی ادامه داد: مردم بیدار و هوشیار ما هر هفته با حضور گسترده و با شکوه خود در نماز جمعه پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به تحریم‌های صورت گرفته علیه این نظام اشاره و بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها می‌خواستند این ملت و مردم را به زانو در آورند ولی خوشبختانه جزء شکست، ذلت و خواری چیزی برای آنها باقی نماند.

بهبودی تأکید کرد: این ملت و مردم رشید و شجاع همچنان پشتیبان نظام و ولایت بوده و این بار نیز از این گردنه سخت به خوبی و سرفرازانه عبور خواهند کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام علی ارباب مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه استان قزوین در خصوص برگزاری نماز جمعه در قزوین خاطرنشان کرد: در این ستاد 134 نفر مشغول خدمت به نمازگزاران جمعه هستند که 34 نفر از آنها را خواهران تشکیل می‌دهند.

ارباب ادامه داد: امیدواریم مردم متدین و ولایت‌مدار استان و روحانیون فرهیختگان با ارائه نظارت و پیشنهادات بتوانند مسئولان ستاد برگزاری نماز جمعه را در برگزاری بهتر و با شکوه‌تر این فرضیه عبادی و سیاسی یاری کنند.

در پایان این مراسم از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تقدیر شد.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول