اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خبر داد

فعالیت 40 مبلغ نماز ویژه دانش‌آموزان در سطح کشور

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از فعالیت 40 مبلغ دانش‌آموزی در زمینه نماز در سطح کشور خبر داد.

فعالیت 40 مبلغ نماز ویژه دانش‌آموزان در سطح کشور

اسماعیل ولی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح معراج اظهار کرد: این طرح دوره تربیت مربی معارف نماز بوده که در قالب 120 ساعت برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: موضوعات نماز در قرآن، اسرار نماز، آثار نماز، نماز و خانواده، شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز، شیوه‌های بیان احکام نماز، شیوه‌های کلاس‌داری، پرسش و پاسخ و آداب نماز در این طرح ارائه می‌شود.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه 400 نفر در طرح معراج در سال گذشته شرکت کردند، گفت: این طرح در استا‌ن‌های کرمانشاه، کرمان، خراسان رضوی، تهران، مازندران و خوزستان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: دوره تکمیلی طرح معراج امسال برای کسانی‌ که در دوره مقدماتی این طرح شرکت کردند برگزار می‌شود و در پایان دوره گواهی‌نامه تربیت مربی معارف نماز به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

ولی‌خانی با اشاره به فعالیت 40 مبلغ نماز دانش‌آموزی در استان‌های سطح کشور گفت: این مبلغان نسبت به ارتقای سطح کیفی نماز دانش‌آموزان و پاسخگویی به سئوالات و شبهات آنها پیرامون نماز تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: طرح «خانه بهشتی» از جمله طرح‌های مرکز تخصصی نماز بوده که ویژه والدین دانش‌آموزان در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، چهارمحال و بختیاری و مازندران برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز طرح مفتاح (دوره کوتاه آموزش معارف نماز) را از دیگر طرح‌های این مرکز ذکر کرد و افزود: «شیوه‌های دعوت به نماز» و «نماز و خانواده» در این طرح به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون طرح مفتاح در 30 استان برگزار شده و مخاطبان در این نشست با موضوعات مهارتی نماز آشنا می‌شوند.

ولی‌خانی خاطر نشان کرد: مرکز تخصصی نماز از این آمادگی برخوردار است که دوره معارف نماز را برای خانواده‌های کارمندان نهادها و ارگان‌های مختلف برگزار کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول