اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد اقامه نماز استان البرز:

مدیران برگزاری نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: عضو ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: مدیران در دستگاه‌های مختلف استان نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند.

مدیران برگزاری نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یحیی رمضانی امشب در گردهمایی رابطین ستاد اقامه نماز استان البرز اظهار داشت: برگزاری نماز اول وقت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران در دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی ادامه داد: حضور مدیران در نمازهای جماعت ادارات نیز یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که می‌تواند در نهادینه کردن این مهم تأثیرگذار باشد.

وی افزود: فرد مسلمان در مواجهه با صدای اذان و دعوت به اقامه نماز اگر بر اساس سئوالات علمی مدیریت زمان عمل کند بر اساس تأیید و توصیه عقل، اقامه نماز اول وقت را در اغلب زمان‌ها بر دیگر کارها ترجیح داده و برتر خواهد شمرد.

رمضانی تأکید کرد: برگزاری نماز اول وقت در ادارات باید فرهنگ‌سازی شود.

وی افزود: البته بر اساس تدابیر اندیشیده شده تمامی ادارات و کارکنان آنها با شنیدن صدای اذان خواندن نماز اول وقت و جماعت را در اولویت قرار داده که این بسیار مهم است.

این مسئول بر بهداشت نمازخانه‌ها، ارزیابی و ارزشیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در اولویت دادن به برگزاری بهینه اقامه نماز جماعت دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ خواندن نماز اول وقت از دارات آغاز شده و همین امر سبب می‌شود که این مهم به خانواده‌ها نیز کشانده شود.

وی برگزاری همایش‌های تخصصی، استفاده از محققین و مروجین زبده دانشگاهی، حوزوی و انجام مسابقات اعتقادی را برای ترویج فرهنگ نماز اول وقت مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری جشن‌های تکلیف ویژه فرزندان دختر پرسنل شاغل و همچنین بررسی اثرات اقامه به موقع نماز جماعت در سازمان و اثرات آن در خانواده از دیگر اقداماتی است که برای تحقق اهداف باید انجام شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول