اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد

برگزاری راهپیمایی 13 آبان پس از نماز جمعه در گیلان

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان را پس از اقامه نماز جمعه دوازدهم آبان جاری در رشت و شهرستان‌های استان عنوان کرد.

برگزاری راهپیمایی 13 آبان پس از نماز جمعه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان یادآور سه رویداد تاریخی انقلاب اسلامی تبعید امام خمینی(ره) توسط رژیم ستم‌شاهی در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان آگاه و انقلابی در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم منفور ستم‌شاهی در سال 1356 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است که در سه تاریخ متفاوت روی داد.

این بیانیه می‌افزاید: در هر سه رویداد عنصر بصیرت، درک تاریخ، حقیقت‌طلبی و مبارزه با استعمار و استکبار مشهود بوده و روز ملی مبارزه با استکبار به نسل‌های انقلابی و دل‌های خداجو یادآور می‌شود که عنصر تداوم حرکت و سازندگی ملت ایران در گرو مبارزه با استکبار جهانی است.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: اگر روزی طاغوتیان درصدد بودند تا رهبر و مرجع مردم انقلابی ایران را از کشور دور کنند و با قتل عام دانش‌آموزان مانع درک و فهم انقلابی آنها شوند، امروز استکبار جهانی تمام همت خود را به‌کار گرفته است تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کند.

بیانیه مذکور اضافه کرده است: آنها با اعمال تحریم‌های اقتصادی عمق کینه خود نسبت به مردم ایران را نشان می‌دهند اما غافل هستند از اینکه انقلاب اسلامی حکومتی فردی نیست بلکه حکومتی آمیخته با آموزه‌های نبوی و عاشورای حسینی است که در تاریخ 33 ساله خود حوادث ماندگاری مانند فتح لانه جاسوسی آمریکا را نگاشت.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: 13 آبان روزی است که در وجود خود هزاران نسل آگاه و بصیر را پرورش می‌دهد و روز بزرگی است که با همت آحاد مردم ایران مانند پتکی سهمگین، پاسخی کوبنده بر حربه تحریم‌های دشمنان می‌زند و صدای بلند و روشن تنفر مردم ایران در این روزها تنها در حوزه جغرافیای ایران انعکاس ندارد بلکه موج بیداری اسلامی نشانه‌ای از سقوط دیکتاتوری استکباری است.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: سیزدهم آبان روزی است که ملت ایران صدای فروریختن پایه‌های متزلزل ریا و تزویر تروریسم آمریکا و صهیونیسم را می‌شنوند و مردم انقلابی به همراه نسل بیدار و هوشیار جوان شامل طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان بر تداوم خط سرخ شهادت و بیداری اسلامی تأکید می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبریک خجسته عید غدیر خم، عید امامت و ولایت در پاسداشت این روز تاریخی و بیعتی دیگر با ولایت و پیمانی دوباره برای مبارزه ملی با استکبار جهانی یادآور شد: تظاهرات این روز به‌یاد ماندنی همزمان با سراسر کشور روز جمعه 12 آبان پس از اقامه نماز سیاسی‌عبادی جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول