اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قزوین خبر داد

پیشرفت 10 درصدی برج مسکونی بادامستان قزوین

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: پروژه برج مسکونی بادامستان با اختصاص اعتباری افزون بر 182 میلیارد و 69 میلیون ریال با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

پیشرفت 10 درصدی برج مسکونی بادامستان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود حق‌لطفی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از 29 خرداد ماه سال گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود اواخر بهمن ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه شامل دو برج مسکونی 17 طبقه شامل 15 طبقه مسکونی و دو طبقه پارکینگ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین تعداد واحدهای این پروژه را 89 واحد مسکونی ذکر و تصریح کرد: پارکینگ این پروژه، در زمینی به مساحت دو هزار و 256 مترمربع با ظرفیت 75 خودرو احداث می‌شود.

حق‌لطفی بیان کرد: پروژه برج مسکونی بادامستان در قالب مسکن مهر و با هدف واگذاری به شهروندان در دست احداث است.

این مسئول ادامه داد: اجرای چاه صاعقه‌گیر و ‌‌ارت، عملیات عایق‌کاری دیوار حایل و دیوار محافظ عایق قسمت جنوبی، شرقی، غربی و 90 درصد قسمت شمالی، اجرای خاکبرداری کل فونداسیون‌ها، عملیات ساخت اسکلت بخش یک در کارخانه مانا، آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی دیوار حایل تا تراز 60-، عملیات اجرای چاه جذبی برای هدایت آب‌های سطحی، درناژ پشت دیوار حایل قسمت جنوبی، شرقی و 70 درصد قسمت شمالی، آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی فونداسیون‌ها، از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول