اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری قزوین خبر داد

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری‌های قزوین و مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری قزوین گفت: به منظور تبادل اطلاعات در خصوص پرداخت عوارض خودرو به صورت الکترونیکی، شهرداری‌های قزوین و مشهد تفاهم‌نامه امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری‌های قزوین و مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محسن اسفندیاری اظهار کرد: پس از شرکت شهرداری قزوین در نمایشگاه الیسیت در مشهد، شهرداری این شهر پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در زمینه پرداخت عوارض خودرو در این دو شهر را به شهرداری قزوین ارائه کرد که به واسطه آن، هر دو شهرداری برای تسهیل در امور شهروندان بتوانند در مورد پرداخت عوارض خودرو، از یکدیگر استعلام بگیرند.

وی افزود: در صورت وجود سابقه پرداخت عوارض خودرو توسط شهروندان در هر یک از دو شهر در گذشته و حضور در شهر دیگر، بر اساس این تفاهم‌نامه، باقیمانده عوارض محاسبه و به حساب آن شهرداری که خودرو در آن شهر وجود دارد، واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری قزوین با اعلام اینکه شهرداری‌های قزوین و مشهد نخستین شهرداری‌هایی هستند که این اقدام را انجام داده‌اند، افزود: این تفاهم‌نامه به امضای معاونان اداری و مالی و سازمان آمار و فناوری اطلاعات هر دو شهرداری رسیده و پیش‌بینی می‌شود در یک ماه آینده اجرایی شود.

اسفندیاری، شناسایی خودروها، آگاهی شهروندان از میزان عوارض خودروی آنها و امکان پرداخت این عوارض در سریع‌ترین زمان ممکن را از مهم‌ترین مزایای این اقدام دانست.

وی در خاتمه از آمادگی شهرداری قزوین برای فروش یا نصب سیستم نرم‌افزاری پرداخت عوارض خودرو به سایر شهرداری‌های کشور خبر داد و گفت: در این خصوص با سازمان شهرداری‌های کشور مذاکره کردهِ‌ایم تا بتوانیم با برگزاری یک همایش مرتبط، این سیستم را به دیگر نقاط کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول