اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد

افزایش قدرت دفاعی اقتصادی ایران در مقابل فشارهای بین‌المللی

خبرگزاری فارس: معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل گفت: با تدابیر اتخاذ شده قدرت دفاعی اقتصادی ایران در مقابل فشارهای بین‌المللی در حال افزایش است که این مهم باعث خنثی شدن تمامی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

افزایش قدرت دفاعی اقتصادی ایران در مقابل فشارهای بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مهدی مطیعی ظهر امروز در نشست تهدیدشناسی پدافند غیرعامل در بوشهر اظهار داشت: دشمن قصد دارد در زمینه پیشرفت‌‌‌های فناوری هسته‌‌ای مانع جمهوری اسلامی ایران شود که بحمدالله ایران اسلامی در این زمینه به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده است.

وی افزود: تحریم‌های اقتصادی استکبار، عدم ورود ارز به کشور و تورم مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که به زودی برطرف خواهد شد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده قدرت دفاعی اقتصادی ایران در مقابل فشارهای بین‌المللی در حال افزایش است که این مهم باعث خنثی شدن تمامی توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی افزود: ملاحظات دفاعی توسط پدافند غیرعامل کشور بر چهار اصل بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تسهیل مدیریت بحران و حفظ تعادل و پایداری تولید ملی در مقابل اقدامات دشمن استوار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: جنگ نرم لشکرکشی نیست ولی هدف دشمن همان هدف جنگ نظامی با آسیب‌پذیری بیشتر است.

محمدحسین پرآور با بیان شرایط حساس کشور و تهدیدات مکرر استکبار و رژیم صهیونیستی تاکید کرد: جنگ کنونی جنگ نظامی نیست بلکه هدف دشمنان همان هدف جنگ نظامی است البته با آسیب‌پذیری بیشتر که لازم است مردم با پدافند غیرعامل بیشتر آشنا شوند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه در جنگ سایبری استان بوشهر در جبهه مقدم قرار دارد گفت: استان استراتژیک بوشهر به لحاظ موقعیت حساس آن در خط مقدم قرار دارد و در جنگ سایبری آسیب‌پذیری آن بیشتر است.

وی بر آشنایی بیشتر مردم با جنگ سایبری و آگاهی آنان از پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: صاحبان جراید و دستگاه‌های نوشتاری و شنیداری در افزایش آگاهی مردم نقش ویژه و تعیین‌کننده‌ای دارند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول