اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور:

با اخلال‌گران اقتصادی به‌شدت برخورد خواهد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: با اخلال‌گران اقتصادی در شهرستان کنگاور به‌شدت برخورد خواهد شد.

با اخلال‌گران اقتصادی به‌شدت برخورد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی شهرستان کنگاور اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، با جنگ‌های مختلفی از طرف دنیای استکباری روبه‌رو بوده‌ایم که جنگ نظامی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای از جمله این تقابل‌هاست.

عزیزی افزود: جنگ اقتصادی جدیدترین حربه دشمن علیه انقلاب اسلامی است و برای اینکه از این نبرد هم سربلند خارج شویم، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: در این شرایط به فرصت‌طلبان اجازه نخواهیم داد با اخلال در بازار به‌منظور برآورده کردن مطامع خویش، آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی استفاده از اهرم تعزیرات را کارآمدترین راه مقابله با سودجویان دانست و گفت: تشدید بازرسی‌ها و سرعت و جدیت در برخورد با متخلفان، از جمله اقدامات بازدارنده در این زمینه است.

عزیزی گفت: در هفت ماهه اول سال‌جاری، ششصد فقره پرونده در سازمان تعزیرات تشکیل شده که نود و هشت درصد آنها رسیدگی و منجر به صدور رای شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماه گذشته بیش از 6 هزار بازرسی از واحدهای صنفی توسط ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز مجامع امور صنفی صورت گرفته، گفت: موجودی انبارهای مجاز کالا و گردش طبیعی اجناس در آ‌ن‌ها به‌شدت از سوی بازرسان کنترل شده و با دارندگان انبارهای غیرمجاز و خانگی، بدون اغماض و برابر مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول