اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

اصناف از مهم‌ترین محورهای مبارزه اقتصادی با دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اصناف نخستین و یکی از مهم‌ترین محورها در مبارزه اقتصادی کشور در مقابل دشمنان‌ است.

اصناف از مهم‌ترین محورهای مبارزه اقتصادی با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در همایش مشترک اتحادیه‌ها، اصناف و مدیران اقتصادی استان قزوین و سپاه که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، مسئول سازمان بسیج اصناف، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی این استان و جمعی از رؤسای اتحادیه صنوف مختلف استان قزوین در سالن شهید حسن‌پور سپاه این استان برگزار شد، با مقایسه زمان جنگ تحمیلی هشت ساله با دوران کنونی و تغییر خط مقدم جبهه اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس هم فشار اقتصادی بر ملت ایران وجود داشت که صبر، تحمل، مبارزه مردم و مسئولان به پیروزی ختم شد و امروز نیز دفاع در برابر هجمه نرم دشمن ادامه دارد که باید هوشیارتر و با بصیرت لازم در این جبهه گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با هجمه فرهنگی و جنگ نرم به جمهوری اسلامی حمله می‌کند، اضافه کرد: دشمنان کاملا بر این موضوع واقف هستند که دیگر نمی‌توانند با زور و به راه انداختن جنگ سخت بر ایران مسلط شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با وجود وضعیت نابسامان و تحریم علیه ایران در دوران دفاع مقدس همین اصناف با تمام مشکلات پشتیبان نظام، ملت و رزمندگان بودند.

آبنوش بیان کرد: امروز نیز در دفاع مقدس هستیم ولی این بار دفاع ما دفاع اقتصادی و فرهنگی است، مسئولان اصناف باید همانند گذشته با بصیرت کافی و کمک به مسئولان و دولت‌مردان مشکلات زندگی مردم و ملت را برطرف کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در برابر امام حسین (ع)، شهدا و امام راحل (ر‌ه) سربلند باشیم، باید کمک کنیم این گردنه و پیچ مشکلات را با سرافزاری پیموده و به قله سرافرازی برسیم، اعتقاد به ائمه و مدد گرفتن از آنها یاری بخش ملت ما خواهد بود و تمام مشکلاتی که دشمنان برای ما پدید آورده‌اند به دلیل مبارزه با همین اعتقاد مقدس است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: در جنگ اقتصادی که دشمن علیه کشور عزیزمان به راه انداخته‌، اصناف و بازاریان سربازان مقدم این جبهه هستند و باید هوشیارتر از گذشته عمل کنند، زیرا دشمن جبهه جدیدی را برای مقابله با ملت ایران به راه انداخته و آن نیز جبهه اقتصادی است.

آبنوش با تقدیر از همکاری و همت مسئول اصناف کشور بیان کرد: باید شرایط را به گونه‌ای مدیریت کنیم که مسائل اقتصادی سامان یافته و مانع از فشار اقتصادی بیش از حد به آحاد مردم شویم.

الیکاهی مسئول سازمان بسیج اصناف استان قزوین نیز در ابتدای این مراسم از تعامل و همراهی مسئولان و رؤسای اتحادیه‌ها تقدیر و بر استمرار این تعامل و هم‌فکری‌ها در آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول