اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

حماسه‌های ملت ایران باید با زبان هنر به جامعه ارائه شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: هنرمندان باید حماسه‌های ملت ایران را با زبان هنر به جامعه ارائه کنند.

حماسه‌های ملت ایران باید با زبان هنر به جامعه ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پنج‌شنبه شب در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان زنجان اظهار کرد:‌ به برکت ولایت‌مداری، حماسه و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف درخشیده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها و توطئه‌چینی‌های استکبار و ایادی آن همچنان ایستاده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: ملت ایران پس از دوران دفاع مقدس نیز در صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی صحنه‌های باشکوهی را می‌آفریدند.

وی با بیان اینکه ضروری است هنرمندان حماسه‌های رزمندگان را به تصویر بکشند، افزود: وظیفه هنرمندان جامعه است که ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را به جامعه منتقل کنند.

سردار کرمی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای آزادی‌خواه جهان تصریح کرد: کشورهای منطقه با تأسی و الگوپذیری از ملت ایران خیزش‌های اسلامی را به راه انداخته‌اند.

وی بر ضرورت ارائه تصویر شجاعت‌ها و دلاورمردی‌های مردم ایران به وسیله هنر در جامعه تاکید کرد و گفت: هنرمندان باید حماسه‌های ملت ایران را با زبان هنر به جامعه ارائه کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران تا آخر پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است، افزود: این مقاومت باید به خوبی در جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول